Negatieve ZW test en positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anisa, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wie heeft hier ervaring mee? Ik lees tegenstrijdige verhalen op het internet en vroeg me af wie dit weleens heeft meegemaakt.

Ik ben drie dagen overtijd en de zwangerschapstesten blijven negatief en de ovulatietesten positief, wat kan dit betekenen? :(

2. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

ik weet niet of je deze cyclus al vaker een positieve ovulatietest hebt gehad? maar anders heb je nu je ovulatie en is je cyclus langer dan de vorige keer.

groetjes

3. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Anisa, 6 mei 2011
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011

Ik heb 21 april mijn ovulatie gehad dus ik neem aan dat het daar niet mee te maken kan hebben?

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    welke zwangerschapstesten heb je? Heb je de kv 2v5 al geprobeerd?

5. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Als die ovu-testjes positief blijven, zou je zeggen dat je toch binnenkort een posi zw test moet hebben toch? Zijn de ovulatietesten steeds even donker, of schommelt het steeds??

6. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties..

Ik was begonnen met CB en na het lezen van de berichten op dit forum test ik sinds een aantal dagen met de KV 2 v5, vandaag met een matcare ultra en allen negatief, ovulatietest vanochtend weer positief en ze zijn elke dag even donker..Mijn hcg zou nu toch allang meetbaar moeten zijn als de ovulatietest al drie dagen positief is..

De onzekerheid is echt verschrikkelijk kan me nergens meer op concentreren...als ik volgende week nog steeds geen zekerheid heb ga ik naar de huisarts...

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien een stomme vraag: hoe lang ben je al gestopt met de pil?

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    ook heel belangrijk...welke ovulatietesten gebruik je? er zijn er namelijk een paar die vals positief kunnen geven. Van de kruidvat ovutesten heb ik slechte dingen gehoord..vals positief...meerdere dagen positief etc. (de kruidvat 2v5 zwangerschapstesten zijn daarentegen weer wel erg goed :) ) En ikzelf heb de ervaring met predictor dat de ovutesten wel goed zijn, maar de teststreep, als die opgedroogd is, altijd even donker is als de controlestreep. Dan lijkt het positief, maar dat is het niet.
    Succes ermee. :D Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina