Dit jaar voor de eerste keer in ons huisje omdat mijn neefje het petekindje is van m'n vriend, mijn moeder doet het ook nog steeds als herinnering aan haar overleden moeder. Heb je ook zo'n dorst?
ehh bha, vieze dingen haha vind jij het ook lekker als je het koud hebt, om een warme douche te nemen?
Mijn eigen kleur is blond, ik heb nu blond (verschillende kleuren) met bruin (verschillende kleuren). Vind jij dit een leuk spelletje?
Mijn vriend gaat daar voor zorgen omdat ik tot 19u moet werken. Kijk je er naar uit om de kerstboom te zetten?
We zetten maar een kleine kerstboom, maar willen wel een kerstdorp op de kast bouwen met een treintje etc. Kijk je graag soaps?
Hangt er van af, momenteel weer niet maar ben wel verslaafd aan een telenovelle Weet je al of je op vakantie gaat volgend jaar?
dat weten we al! volgend jaar geen buitenland ivb zwangerschap,ik blijf liever dan in ned! maar we gaan in april lekker weekje naar Centerparcs! ga jij altijd net voor de kerstdagen snel shoppen in die drukte?