misschien al denken mn kindjes van niet Ik heb ook zo een combioven... niet praktisch!!! lol Geef je aan je partner een kerstcadeautje?
Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want vind het een zalige tijd! Jammer dat die altijd zo snel voorbij gaat! Versier je je huis aan de buitenkant ook met kerstverlichting oid?
mijn ramen alsook mijn deur worden heel mooi versierd binnen ook alles... zou er eigenlijk aan moeten beginnen hahaha Was jij ooit bang van zwarte piet (evtl. nog een leuke anekdote?)
ja volgens mijn ouders wel maar dat weet ik al niet meer. Ik weet wel dat ik vanaf 5 jaar er niet meer in geloofde. ga je vandaag nog boodschappen doen?
ben er net mee weggeweest naar de winkel... verlang al tegen dat het weer zomer is, aangezien ik een cabrio rijd Wat is je grootste Hobby?
Momenteel slapen! Maar ik ontwerp ook heel graag kaartjes (maar geen kerstkaartjes, die vind ik veel te leuk om te kopen!) Ben je een voetbalsupporter?
Ok, dit is eigenlijk typisch voor meisjes, maar ik shop alleen als ik echt dingen nodig heb... Heb je soms ook last van een koortblaar op je lip?
jammie eigenlijk best trek in... is het bij jou ook helder met een mooi maantje in de hemel...(zie de maan schijn door de bomen)
nou dat zou ik niet weten, want ik lig al 4 dagen ziek op bed met de gordijnen dicht! Heb je huisdieren?
kom net van tafel... stoofvlees met puree... weer meer dan de helft laten staan :S speel jij gezelschapsspelletjes?