Ik heb zojuist mijn echo gehad op 5w3d omdat ik veel last van buikpijn heb sinds ik zwanger ben. Heb een uitwendige en een inwendige echo gehad. Er was een vruchtzak te zien wat overeen komt met mijn termijn, leek allemaal in orde... Naast mijn baarmoeder bleek echter een cyste te zitten, wat tevens die buikpijn kan veroorzaken waar ik zo'n last van heb... Maar dat is niet alles... Er zit iets in die cyste en dat hoort er niet.. De mevrouw die de echo deed kon niet uitsluiten dat het om nog een zwangerschap gaat, maar zei ze, het kan ook iets anders zijn omdat het niet die dikke grijzige rand heeft dat de vruchtzak wel heeft... Ik wordt doorverwezen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek Ik heb foto's er van mee gekregen en zal kijken of ik die vanavond kan inscannen zodat jullie het ook kunnen zien. Ik weet ff niet wat ik met mezelf aan moet Ik moet vandaag nog naar het ziekenhuis nog Jullie horen nog van me...
Wat een onzekerheid..ik hoop dat het ziekenhuis je meer duidelijkheid en hopelijk goed nieuws, kan geven! Sterkte...
Ik ben terug uit het ziekenhuis en kan gelukkig mee delen dat alles goed is pff.. Dat wat de echopraktijk dacht dat iets verkeerd was bleken gewoon blaasjes van eicellen te zijn die niet waren gesprongen of iets.... Begreep het niet helemaal, hoorde alleen het deel toen ze zei dat alles goed was Heb in het ziekenhuis een prachtig mooi ringetje kunnen zien in het vruchtzakje en zag er prima uit. Ik mag over een week terugkomen voor een zogenaamde controle echo omdat er dan hartactiviteit zal zijn wat nu nog te vroeg was. Ze wilde niet dat ik anders in de stress bleef zitten tot de volgende echo op 10 aug. Dus dat vind ik super lief Kan niet wachten tot de volgende echo
Hey Tara, Wat ben ik blij dat alles goed is met jou en je kindje Gelukkig nu geen onzekerheid meer hoor Nu lekker genieten.. groetjes XsjaninX
Bedankt meiden, ik ga idd lekker genieten ervan. Ben behoorlijk geschrokken vandaag, en uiteindelijk bleek er niks mis te zijn... Ben dubbel zo dankbaar momenteel
PFFFF.... wat moet jij geschrokken zijn vandaag. Gelukkig blijkt het toch mee te vallen... nu genieten !!!
Ohh wat fijn dat alles goed is meis! Wat een spannende uren zullen jullie beleefd hebben. Op naar de volgende echo
dit is trouwens de echo van afgelopen Vrijdag. volgende week dinsdag mag ik terug voor een 2e echo, hoop dat ik dan een hartje zie... De kwaliteit is vrij slecht, op de echo in het ziekenhuis kon ik de dooierzak ook heel goed zien, hier niet. Helaas kreeg ik daar geen foto's mee.