Dat valt wel mee, alleen als ik het wat stil in huis vind doe ik even de radio aan. Laat jij je baby alleen slapen tijdens de jaarwisseling?
Dat doe ik inderdaad. Heb wel de babyfoon vlakbij me, dus als ik hem hoor ga ik er direct heen. Maar hier wordt al dagen geknald zonder dat hij er ook maar iets van maakt. Als J slaapt kun je met de drumband naar binnen, hij snurkt vrolijk door Ga je zelf oliebollen bakken?
Nu niet meer, vanochtend wel boodschappen gedaan, rest van de dag lekker warm binnen zitten Vind jij januari ook zo'n saaie maand?
normaal wel maar ik ga met cursus beginnen dus ik heb er juist zin in! Ruim jij gelijk na nieuwjaar alle kerst spullen op?
Meestal doe ik dat pas op 2 januari, dus vrijwel meteen daarna inderdaad Vier jij oud en nieuw samen met vrienden of familie?
Ik ben niet zo'n ontbijter, moet al moeite doen om s'ochtends m'n bordje havermout weg te krijgen. Maar op vakantie laat opstaan en dan uitgebreid ontbijten vind ik heerlijk. Ga je vanavond een bankhangavondje houden?
Zeker weten!! Eerst Top2000 a gogo, daarna Boer zoekt vrouw.. chippies erbij en hangen maar Heb jij weleens ge-lasergamed?
Eigenlijk niet. Ik ben redelijk koopverslaafd, dus mijn kast krijgt regelmatig een nieuwe lading binnen. Hou jij ook zo van winkelen?
Ik ga geen televisie kijken op oudejaarsavond, wel heb ik een aantal films klaarliggen. Wat is je goede voornemen voor 2014?
Genieten van ons mooie meisje, mijn studiejaar afronden zonder studievertraging en stoppen met roken. Maak jij elk jaar goede voornemens?