Niet dat zou hier niet zo een optie zijn. Alleen naar een bruiloft niet (wel samen) maar zeker niet naar een of andere afterparty die op vreemde wijze wellicht zou kunnen eindigen in het desbetreffende hotel.
@Lovely83: het zijn niet alleen mannen, maar mannen, vrouwen en koppels die allen de bruid en de bruidegom persoonlijk kennen
Ok dus hun kennen allemaal de bruid en bruidegom? Of gaan er ook partners mee die hun niet kennen. Ik ben daar zelf vrij makkelijk in hoor, ik ga dan ook echt niet mee naar elk feestje die mijn man van collega's heeft. Dat is zijn werk en zijn ding.
Om even in te gaan op je topictitel.. Ik denk dat geen jaloezie net zoon probleem kan zijn als teveel jaloezie.
Van mij mocht hij ook wel gaan hoor. Is meer een kwestie van vertrouwen. Wij hebben dat eigenlijk ook niet echt richting elkaar..jaloezie he. Vertrouwen wel!
van mij mag ie rustig gaan ik hoef toch niet bij alles zijn handje vast te houden? en daarbij heb ik liever dat hij in de buurt overnacht dan dat hij na zo'n avond doodmoe en met een biertje op nog zo'n eind gaat rijden.
Mijn man en ik kennen eigenlijk geen jaloezie dus ik heb echt geen problemen met een overnachting in een hotel.
Wij doen het hier niet - logeren zonder elkaar. We vinden logeren met elkaar al erg genoeg en doen dit ook liever niet als het ook anders kan. Verder sluit ik mij aan bij de rest; wanneer jullie er geen problemen mee hebben, dan zou het je een zorg moeten zijn wat een ander ervan vind.
Ja het zou persoonlijk niet in mij opkomen om 1 iemand van een koppel uit te nodigen en de andere niet omdat ik die niet ken. Ik vind dat maar raar. Maar zoals ik al zei zolang jullie er zelf geen problemen mee hebben of er niets raars aan vinden moet je je niets aantrekken van wat andere zeggen...
Als jouw gevoel zegt dat het goed is, waarom zou jij je dan 'gek' laten maken door wat andere ervan vinden? Het is jouw mening/gevoel, dan is het toch goed? Hier zou het overigens ook geen probleem zijn!
Gewoon laten gaan als je mekaar vertrouwt. Ik zou er zelf geen probleem mee hebben. Laat je niet gek maken door anderen meid. Ga op je eigen gevoel af
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Het zou juist ongezond en bekrompen zijn als je hier wèl een probleem van zou maken! Als je geen vertrouwen hebt in elkaar en elkaar niet vrij kan laten om ook ieder voor zich iets te ondernemen, dan stelt de relatie in mijn ogen sowieso weinig voor. Dus je man gewoon fijn laten gaan en hem véél plezier wensen. Laat die burgerlijke kortzichtige opmerkingen maar gewoon één oor in, andere oor uitglijden, niks van aantrekken!
Zou geen probleem zijn hier, vertrouwen elkaar. Jaloezie, zo zie ik het eigenlijk niet, waar zou ik jaloers op moeten zijn?
Van mij zou hij mogen, waar zou ik jaloers op moeten zijn? En dat ik niet zou zijn uitgenodigd zou ik alleen niet leuk vinden als ik de bruid of bruidegom goed zou kennen, niet als het een oud collega van mijn man zou zijn, dan zou ik niet eens verwachten dat ik zou worden uitgenodigd.
Hier zou ik er ook geen probleem van maken! Sommige mensen kiezen er ook bewust voor om alleen de mensen uit te nodigen die ze echt kennen, ik geef xe groot gelijk! Hier net een bruiloft achter de rug. 3 nachten in een kasteel in frankrijk. Met alleen de familie en beste vrienden van het bruidspaar. Ik hoorde daarbij, mijn man niet. Dit is namelijk een vriendin van mij, niet van ons. Dus ik ben 3 nachten in frankrijk geweest! Geen problemen mee gehad, van beide kanten niet.
Ik zou er geen moment moeite mee hebben, hij zit nu ook met een vriend in Turkije bijv. Lekker boeiend.