@ TS, ik zou hem gewoon laten gaan hoor. Logisch toch dat hij daar blijft overnachten ipv dat hele eind naar huis te rijden midden in de nacht.. Zelfs gevaarlijk. Hier is ML een tijdje geleden ook met collega's op kraamvisite geweest bij een oud collega die verhuist is 200km verderop. Ze hebben daar ook een overnachting in hotel gepakt omdat ze anders dat eind weer terug moesten laat in de avond. Ik was dan ook wel uitgenodigd omdat ik zijn collega's redelijk ken maar ik had er geen zin in en vooral niet om oppas te regelen voor ons zoontje om op kraamvisite te gaan en ik vond t zelfs heerlijk een weekend voor mezelf Dus ik zou zeggen, laat je man z'n ding doen en geniet er van dat je een keer lekker het rijk voor jezelf hebt!
Wat gek dat je daarop zoveel negatieve reacties krijgt. Lijkt me heel normaal dit en ik zou het heel vreemd vinden als jij er een probleem van maakt.
Ik word er trouwens wel een beetje kriegelig van dat zoveel comments over vertrouwen gaan. Jaloers zijn en geen vertrouwen hebben zijn niet hetzelfde. Ik kan enorm jaloers zijn dat hij lekker naar een bruiloft zou mogen, maar dat ik 'm dan gelijk niet vertrouw en bang ben dat hij met een ander het bed induikt of wat dan ook? Nee.
Puur interesse en zeker geen aanval, maar waar ben je dan jaloers op? Dat je er niet bij mag zijn? Komt die jaloezie doordat je je buitengesloten voelt?
Mijn man zou gewoon mogen gaan hoor, helemaal geen probleem mee. Ik vertrouw hem volledig en ik gun hem best een leuke avond.
Ik ben gek op bruiloften Dus zou dan best jaloers zijn dat hij wel mag en ik maar zielig thuis zit In bijvoorbeeld een gewoon feestje of een gameavond zou ik eeecht geen interesse hebben en liever thuis blijven, haha.
Mijn man is naar een bruiloft in Nieuw Zeeland geweest en was DRIE weken weg. Heeft een fantastische tijd gehad! We hebben elkaar gemist maar ik vond het erg leuk voor hem.
Ik zou hem heel veel plezier wensen en tegen hem zeggen dat hij niet te veel naar andere meiden moet kijken Mijn man is militair en is daardoor erg veel van huis. Met een oefening gaat hij regelmatig met zijn collega's stappen in Berlijn of waar dan ook. Ik vind dat totaal geen probleem. Als hij denkt dat hij beter kan krijgen moet hij gaan. Ik doe er toch niets tegen. Dus ik wens hem altijd veel plezier. En wonder boven boven kruipt hij toch (bijna) elke avond naast mij in bed. Liefde betekend elkaar vrij laten. Hij doet hetzelfde bij mij.
Ik vind het absoluut niet vreemd dat jij je man laat gaan...als dat bij jullie beiden goed voelt is het toch prima...wat heeft een ander daarvan te vinden??? Ik vind het buiten jouw vraag om wel vreemd idd als jij niet uitgenodigd zou zijn, of dat je man niet gezegd heeft: wil je ook mee. Mijn man heeft heel veel feestjes van zijn werk waar ik (en andere partners) niet bij zijn, maar op een bruiloft gaan eigenlijk alle partners altijd mee. (of er moet iemand toevallig niet kunnen)
Dit soort dingen zijn zo vaak voorgekomen tijdens onze 9 jaar lange relatie. Echt geen probleem! It's all about having fun.
Met eens. Mijn man is dan geen marinier of i.d. Maar wel veel van huis met zijn werk. Als hij vreemd wil gaan, doet hij dat toch wel. Ik vertrouw hem 200% en ga er vanuit dat hij niet vreemd gaat. Dus ja, hij kan zonder gedoe naar zo'n bruiloft.
Gewoon doen wat voor jullie goed voelt, dus lekker laten gaan Mijn vriend gaat ieder jaar een weekend weg met oud klasgenoten. Doen ze al meer dan 10 jaar en ik vind het prima hoor. Sterker nog, ik vind het heerlijk! Het hele weekend voor mij alleen en te doen en laten wat ik wil
Een update. Hij is weer thuis, en hij heeft het erg leuk gehad. Wij hebben wat bijgepraat, en hij liet mij wat foto's zien etc. Maar hij liet overduidelijk merken dat hij ons had gemist, terwijl hij maar een dagje is weggeweest.
Ik vind het niet raar dat je niet uitgenodigd bent, ik zou ook niet meewillen naar een bruiloft van een collega met alleen maar collega's. Lekker laten gaan, ik zou het goed vinden en omgekeerd als ik dit zou doen zou het ook goed zijn.