Geen kado van de sint?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Lekker laten zitten en eventueel later halen. Wat boeit het of die nepsint iets voor haalt.

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hier ook Sint met de opa's en oma's. Is een kinderfeest dus geen kadootjes voor ons alleen voor de kinderen.
    en idd het stukje attent zijn past meer voor mij rond kerst en de verjaardagen.

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Niet kinderachtig maar anders raar voor de kinderen..
    Hij krijgt zijn kadoos dan later en niet uit de zak.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook zo.
    Ik wil echt niet nog willen nadenken over een kado voor volwassenen.
    Zijn doorgaans toch alleen onzinnige dingen zoals sokken, kaarsen , tijdschriften etc.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En het is niet raar voor de kinderen, dat er voor die vrienden die er bij zijn dan wél een cadeautje bij zit? ;)

Als het je gaat om het gelijk te houden, doe er dan gewoon iets voor jezelf in.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens. Als alle volwassenen iets krijgen vind ik het wel er als 1 volwassene niks krijgt. Dus of voor iedereen wat als dat afgesproken is of alleen voor de kinderen.

Wij doen in principe alleen voor de kinderen cadeautjes maar elk jaar zit er wel wat in voor de volwassenen. Een chocoladeletter of gewoon wat leuks.

Als je met je man hebt afgesproken dat hij het zal kopen vind ik ook dat je daar vanuit zou mogen gaan. Zou het dus niet leuk vinden als dat niet gebeurd.

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Jawel zover had ik niet gelezen:)

Of voor alle volwassenen of voor geen zo bedoelde ik het.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Gewoon zelf kopen. Ik haal altijd alles voor mezelf. Vriend denkt er niet aan, maar heeft ook lang niet altijd de tijd om op pad te gaan. Als ik het zelf haal is het precies wat ik wil ;)

9. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Dit dus... wij hebben niet eens iets voor ons zelf gekocht. Alleen voor de kids. Daarnaast doet mijn man, naast zijn fulltime baan al genoeg voor ons. Ik verwacht echt niet dat hij voor mij ook nog gaat shoppen. Waarom bestel je het zelf niet op bol.com; dan heb je het morgen in huis. Opgelost.

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier hebben we loodjes en man en ik hebben elkaar maar ik zorg voor de kadoos, ook die voor mezelf.
    Ik snap wel ergens dat je misschien teleurgesteld bent, maar je had ze toch ook zelf kunnen bestellen en in de supermarkt een letter kunnen kopen..
    Zie het probleem niet zo.

11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.187
    1.393
    113
    Ik heb mn man gisteren ook ergens om gestuurd, koop elke keer iets voor mezelf, vond dat hij nu maar zelf iets moest kopen.
    Als je man echt niks gekocht heeft zou ik zelf het spel gaan halen (en hij mag betalen haha).

12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Als hij niks heeft zou ik zorgen dat men zich afvraagt waar jouw cadeautjes zijn. Dan een extra zak 'vinden' met je eigen gekochte cadeaus en een brief van de sint waarin staat dat jij het even extra verdiend om in het zonnetje te worden gezet. Omdat je zo'n fantastisch mens bent.

Dat zal em leren:p

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou zijn kadootje uit de zak halen en je kind duidelijk vertellen dat sinterklaas een kinderfeest is en grote mensen dan geen kadootjes horen krijgen.

14. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinterklaas is alleen voor de kids. Ze letten niet eens op of ik iets gekregen heb of niet. Veels te druk bezig met hun kadootjes uitpakken hahahaha.

Lekker zelf halen jo maakt toch niet uit

15. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    M'n man heeft uiteindelijk een envelop met een briefje in de zak gedaan en ik stop er zelf nog een pak sokken in voor mezelf 😆.
    Hier is sinterklaas niet alleen voor de kinderen hoor. Wij doen niet aan verjaardagen voor onszelf maar hebben afgesproken met sinterklaas wel ook altijd iets te doen. Sinterklaas was bij ons thuis een van de weinige momenten waar ik altijd naar uit keek, ook toen we ouder werden. Mijn man heeft nooit echt sinterklaad gevierd dus hij heeft daar ook wat in gemist. Het is voor ons dus echt een feest voor iedereen.
    Ik ga dus ook niet dingen uit de zak halen alleen omdat m'n man niet zo attent is om m'n kado te halen.

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    niets meer aan toe te voegen :D

Deel Deze Pagina