Wanneer begonnen jullie de kleine te voelen? Ik dacht het de afgelopen weken te voelen, meestal 's avonds op de bank. Maar de laatste paar dagen voel ik het niet meer zo goed. Ik weet dat alles goed is (pas een echo gehad op 10 jan en kindje zag er prima uit) maar toch wel erg leuk als je het ook echt voelt! Enne vanaf wanneer kon je vriend / man het kindje ook voelen op jou buik? Mijn vriend wil het ook zo graag voelen! wendy
Ik voelde het vanaf 18 weken. Meestal na het eten als ik op de bank zit. M'n man heeft het nog niet kunnen voelen.
Echt zo vroeg al?! Wat goed zeg! Ik schreef "afgelopen weken" maar denk dat het bij mij echt begon met half week 20...dus nu zo'n 1,5 week geleden. Mijn placenta ligt ook vooraan en dan schijnt het dat je het kindje minder snel/goed voelt...?! had ik gehoord......
Ik voel het ook echt vanbinnen zeg maar. Eergisteren schopte hij wel echt tegen m'n hand aan. (ik weet trouwens niet waar m'n placenta ligt). Ik voel het altijd onderin m'n buik (midden-rechts). De VK zei dat het goed is contact te maken met de kleine, door je hand op je blote buik te houden (bijv. voordat je gaat slapen). Hij voelt namelijk dat jou hand daar ligt...
Bij mij begon het gekriebel al met 15 weken! Erg vroeg, dus ook een beetje raar.... Nu sinds een week of drie de echte plopjes die steeds meer schopjes worden. Mijn man heeft nu een week geleden voor het eerst wat gevoeld... Maar goed, ik heb dan ook een extreem druk kindje geloof ik. En die kleine zit heel dicht onder mijn buikwand, dus tja, kleine afstand om tegenaan te schoppen... Meestal overdag als ik aan het werk ben. Als ik lekker thuis op de bank hang gebeurt er veel minder....
ik voelde de kleine voor het eerst met 18 weken, ik weet niet meer precies wanneer mijn vriend het voelde. vanaf 19 weken voel ik het elke dag. net voelde ik iets langs mijn hand 'schuiven' ik denk dat dat een armpje was. het is erg leuk om de kleine te voelen
met 14/15 weken begon ik t te voelen en snel erna elke dag wel (week16) en nu poe poe wordt er soms gek van zo veel en hard ook nog. maar wel leuk natuurlijk
Ik denk dat ik die van mij zo tussen de 17e en de 18e week begon te voelen, mijn man pas met de 20e week...
Grappig dat het toch wel heel verschillend is bij iedereen..wanneer je het begint te voelen.. wel geweldig he, als je het eenmaal voelt!
Ik voelde hem/haar met 15 weken. Toen anderhalve week niks en sindsdien elke dag eigenlijk wel. Afgelopen weekend voelde ik wat minder, maar nu is het weer zeer regelmatig. Liefs, Duveldraakje
ik voelde onze al met 18 weken. toevallig had mijn man zijn hand op het goede moment op mijn buik om ook het ienieminie trapje te voelen. (moest wel ff zeggen dat dat het trapj was) Nu voel ik onze kleine heel goed. Het begint nu echt hard te schoppen al. Heel leuk
Met 18 weken en hard ook . Nu voel ik haar dagelijks, ene keer keihard en andere keren meer alsof je darmen plopjes maken.
Ik voel het sinds gisteren, tenminste bewust. Heel leuk met 18,5 week dus! Hoop dat mijn vriend het ook snel kan voelen. Maar eerst maandag de 20 weken echo, denk ik!
achteraf gezien voelde ik ons ukje met 14,5 week al, maar ik wist toen niet zeker of dat het nou echt was. blijkt toch wel zo te zijn. vanaf 20 weken werd het echt heel duidelijk