Voor het bedrijf van mijn man wil ik deze maand de Kerstpakketten gaan samenstellen. Voor de heren doet zijn collega het regelen, voor de dames doe ik het. Het lijkt me leuk om zelf wat samen te stellen. Vandaar mijn vraag; wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen?
Een welness bon of tijdschriften bon. Ligt een beetje aan wat voor soort dames het zijn eigenlijk? Woonassecoires is bijv niet aan mij besteed. Houd niet van prulletjes. Bij mij mag het wel iets voor dagelijks gebruik zijn. Thema pakket voor bijv chocolademelk met mooie mokken en lepels en chocolaaaaaaaa Oeh ....
Het budget is +/- 40 euro Een cadeau uitzoeken vind ik altijd heel leuk. Maar met een kerstpakket vind ik het lastig omdat je iedereen tevreden wil stellen...De een wil liever een kadobon en de ander een pakket met luxe etenswaren (althans....dat denk ik).
Een Blond Amsterdam thee pakket. Ik heb 'm ooit gehad en vond dat de leukste die ik ooit gekregen heb. Incl. 2 grote en 2 kleine mokken, een koekjestrommel en verder natuurlijk thee, koekjes en chocola geloof ik.
Een tijdschriftenbon vind ik wel een heel leuk idee! Daar kan iedereen wel wat mee denk ik. En nu...wat doe ik er bij?! (wel even informeren of mijn man en collega het ook een leuk idee vinden, maar die zijn zoooo makkelijk wat dat betreft)
Vanalles wat. Van wat lekkers, bijvoorbeeld speciale thee of koffie, tot een cadeaubon bijv bioscoopbon. Van een windlicht tot een glas of mok voor de speciale koffie/thee. En zo de balans dat er voor ieder wat wils in zit.
Nog meer dames bij wie een Blond Amsterdam-pakket, al dan niet in combinatie met een tijdschriftenbon, in de smaak zou vallen? En zo ja, welke versie? De Kerst versie van Blond???
Ik had een tijdschriftenbon van mijn werk maar die ligt nu nog steeds in de kast haha niet aan mij besteed... Ik vind zo'n keuze cadeau altijd wel leuk dan krijgt men een bon en dan mogen ze zelf een cadeau kiezen.. En dan wat kleine etenswaren erbij ofzo?
Cadeau bon van bijvoorbeeld; fashion cheque, keurslager, bakker, intratuin... Daar heeft iedereeeeen wat aan
hier een heerlijk zachte knuffel deken gehad en 2 mooie neutrale melk bekers wit/grijs geblok met: celebrate the day als tektst. alles (zeker nu de deken) worden dagelijks gebruikt. was erg geslaagd
Ik zou een cadeaubon leuk vinden. En anders gewoon een pakketje met etenswaren, zoals thee, koffie, bonbons, nootjes noem maar op en misschien nog een windlichtje, servetten, zoiets dergelijks... Daar kan ik al heel blij mee zijn.
Blond is leuk! Vind het wel prijzig voor wat je er voor krijgt! Ze hebben op het moment een super leuke collectie bij de Xenos. Daar kun je eventueel zelf een pakket samenstellen. Kan je twee leuke mokken, koffie of thee, wat lekkers, misschien wel een thee doos én een lekker fleeceplaid kopen...
blond amsterdam is hartstikke leuk, al denk ik als je de kerst versie geeft dat in de kast gezet word tot misschien de volgende kerst pas. Dan zou ik kiezen voor de reguliere versie. en idd aanvullen met thee en bonbons of luxe koekjes.
Blond moet je wel van houden vind ik. Zelf vind ik het niks, maar dan zou ik mijn zus er gewoon blij van maken. Tijdschriftenbon lijkt mij leuk!