haha ja dat bankje vonden we gelijk al niks, stom eigenlijk dat we daar niets van gezegd hebben toen hahahaa
het is voor de prijs een prima huisje lijkt me! je zou wel wat meer ' dingetjes ' kunnen weghalen voor mijn gevoel. bv in de douche maar ook op tafel enzo. verder zou ik ook de muren leeg halen, grote (persoonlijke) fotos leiden af. en de box weg. dat bankje, daar snap ik ook niets van maar dat zal ook niet afschrikken vrees dat je ook in de slechte verkooptijd zit nog. succes! succes!!!
Nou, ik bedoel eigenlijk de box helemaal weg (of alleen voor foto én als kijkers komen...) want dat scheelt echt een boel ruimte. Verder zoveel mogelijk 'frutsels' weghalen. De vensterbanken vrijwel leeg (bijvoorbeeld alléén de kandelaars en een plantje laten staan) op de eettafel alleen wat verse bloemen.. Persoonlijk zou ik ook die gekrulde lampen (?) van de muur halen. Die trekken best veel aandacht. De spiegel wél laten hangen (misschien op een andere plek waar hij meer licht vangt?) want dat geeft juist een grotere indruk. Verder zou ik bij de eettafel 2 stoelen weghalen. De drie die er nu staan aan elke kant staan krap op elkaar. Normaal geeft dat niet, maar nu geeft dat een andere indruk. Huis klein, stoelen krap op elkaar...snap je? Zet er 4 gewoon wat verder van elkaar af en het geeft al een idee dat het groter is. Als je wil dat ik ophoud moet je het zeggen hoor! Ik gooi gewoon maar even alles eruit...ik heb een lange tijd in de makelaardij gezeten en daar gaf ik de mensen ook vaak tips...
Tips: Haal voor de foto's de box en rest babyspul uit de kamer. Ook de enorme tv en het kastje onder de spiegel en de vogelkooi (?) kun je vast wel even verstoppen. Leg een neutraal dekbedovertrek (sprei) op het bed, neutrale gordijnen zou ook slim zijn. Haal wat frutsels uit de woonkamer bijvoorbeeld op de tafel en plaats daar een simpele plant. Wat bloemen in potten in de tuin staan leuk, nu is het zo "nieuwbouw". De foto's van de toilet voegen weinig toe en kunnen eraf. De gang is prachtig, misschien nog een foto de andere kant op erbij? Een foto van het uitzicht vanuit de tuin en van de straat erbij? Ik mis een foto van de plek waar ik kan wassen en drogen. Is er nog ergens (inbouw) bergruimte dan hier ook een foto van. Hopelijk helpen de tips. Ik denk dat als je een vrijgezel of jong stel wilt trekken (gezien de grootte van het huis) je dan alle babyspullen even kunt opbergen en misschien een bureautje met laptop erop ergens neerzetten?
leuk huis.. denk alleen dat het te maken heeft met crisis en met de ruimte.. vind het zelf een erg leuk huisje..
Alle tips zijn welkom, niets is te gek (nahja ken tegek ook he hahaha) Maar is zal hier van de week met manlief even over hebben en dan nieuwe fotos laten maken. Ik zie die "frutsels" niet, en in het echt valt het waarschijnlijk ook niet op maar op zo'n foto wel. Met openhuis hebben we toen geloof ik ook het hele huis leeggehaald (beetje overdreven) maar je snapt me. Dus ik zal alles straks even overschrijven en dan met de makelaar bellen/mailen voor een nieuwe afspraak.
Wij hebben de hulp ingeroepen wat een verkoopstyliste...misschien hebben zij nog tips! Topwoning Verkoopstyling & zo
Ik sluit me bij de vorige dames aan. De foto's ogen "vrij rommelig". Dus alle overbodige dingen even weghalen voor de foto's. Ook is de 4e foto niet echt geweldig omdat de hanglamp er echt uitspringt. Tip, de foto's wat lager maken dus meer vanaf heup hoogte. Even door de knietjes voor de fotoNu kijk je echt neer op je kamer en dat geeft veel minder overzicht. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Ik begrijp dat de makelaar de foto's heeft gemaakt maar gebruiken zij geen groothoeklens. Ik weet dat je dan ook een vertekend beeld kunt krijgen maar nu komt jullie huis enorm popperig over op de foto's. Ik vind het persoonlijk een leuke huisje maar inderdaad voor mensen op leeftijd. Ik denk ook dat de locatie wat minder in trek is dan een grotere plaats.
Mooi huis hoor, helemaal af. Ik denk idd wat dingen weg laten zodat het wat ruimer ljkt, al is het alleen maar voor de foto's en bezichtigingen.
Een prachtig huis, werkelijk waar. Maar het is niet echt geschikt voor een gezin, maar dat neemt niet weg dat het er mooi uitziet. Ik ga mee met mijn voorgangers, spulletjes weghalen, zodat het ruimer lijkt.
Je hebt een leuk huis, absoluut! Keuken is goed, hal ook. Qua kleuren zie ik geen probleem, rustig en modern. Voor de foto's zou ik zoveel mogelijk 'storende' elementen weghalen, om het rustiger en ruimtelijker te laten zijn: de box, speelgoed, kinderstoel, teveel dingetjes op de eettafel (alleen het plantje en de kaarsjes laten staan), de vogelkooi en misschien wel het hele kastje + spiegel en kijk eens kritisch naar wat er allemaal in je badkamer, toilet en op de vensterbanken staat als 'prulletjes'. Je zou je salontafel weg kunnen laten of vervangen door een klein (bijzet-) tafeltje. De bank voor je bed zou je weg kunnen laten en misschien vervangen door een mooie stoel die je dan in de hoek (onder de TV) zet. En misschien is het wel beter om op de kinderkamer een eenpersoonsbed neer te zetten ipv het ledikant. Zo kun je zien dat daar ook ruimte voor is. Tja en nou ik toch bezig ben: ik zou het tuinbankje in de voortuin zetten onder het raam en in de achtertuin een leuke tuinset of loungeset (op het gras). Succes met de verkoop!
Ik zou dat inderdaad even navragen, anders schept dat verkeerde verwachtingen bij mensen. Mensen denken nu: het is een huis met 4 kamers, maar het lijkt nogal klein en spreken vervolgens geen bezichtiging af. Een badkamer valt niet onder kamers. Het lijkt nu net alsof er een woonkamer met 3 slaapkamers is. Ik zou de makelaar het aantal kamers laten veranderen naar het werkelijke aantal, dus 3 kamers. (Dus een woonkamer met twee slaapkamers.) Verder zou je de woning eventueel nog als TopHuis op Funda kunnen laten plaatsen voor een maand. Dan staat jullie huis bovenaan bij de zoekresultaten.
Mooi huis, maar ik ben het helemaal met mijn voorgangers eens: - foto van het bankje weg, foto van de toiletpot en het kraantje weg. - box weg, loopwagentje + stoeltje weg, tafel leeg of hoogstens 1 ding er op, felgekleurde kalender o.i.d. in de keuken van de muur (mooie keuken, maar dat ding leidt af), al die flessen shampoo, badschuim en badspeelgoed zou ik ook bij foto's en bezichtigingen weghalen. Een goede fotograaf let daar allemaal op, die van ons wou absoluut geen box in het zicht en ook met de stoelen hebben we wat geschoven etc. Wij hebben vorig jaar ons huis verkocht. Ik vind het verder een prima huis, neutrale, lichte kleuren en het ziet er verzorgd uit, helaas zit de tijd niet mee. Ik hoop dat je je huis snel verkocht krijgt!
tja ik ben met de voorgangers eens, opruimen voor de foto;s. badkamer heeft veel prullen (shampoo enz) kijkt wat rommelig op de foto. Ik zou ook de box en andere spullen weghalen. Ik vind het vreemd dat de eerste foto;s van de tuin is. Een starter heeft toch andere prioriteiten, ik kan me voorstellen dat je wat makkelijker wegklikt als je eerst tig foto;s krijg van de tuin. Een groot struikelblok is denk ik de vierkante meters van de woning. succes. mijn oude buurvrouw heeft bijna jaar geen kijkers gehad, ze wilde de woning uit de verkoop doen en heeft er nu spontaan 3. Dus geef niet op!
Eerlijk? Ik vind het erg druk en benauwd over komen. Ook zijn de foto's niet goed genomen. Die foto van het bed snap ik niet bijvoorbeeld. Het is ook niet echt praktisch om 1 slaapkamer op de begane grond te hebben en 1tje op de verdieping. Ook de tuin is nogal klein en ik denk dat mensen voor dat geld toch een groter huis willen (en nu met de crisis ook kunnen) kopen
Leuk huis zeg! Maar wel klein. Wij wonen al klein en ons huis is nog groter. Ik vind het ook een beste prijs voor zo'n dorp. Of zijn de prijzen zo hoog in die regio? Ik zou het ook leger maken en opnieuw foto's laten maken. Evt zoveel mogelijk baby en kinderspullen weghalen, ik denk niet dat mensen met kinderen jullie doelgroep is.
jeetje kan het niet begrijpen hoor dat er geen enkele kijker is als ik geen 4 slaapkamers nodig had gehad was ik zeker komen kijken hij lijkt me super gaaf
ik vind hem ook aardig aan de prijs voor die afmetingen maar ik weet niet of je in een dure streek woont natuurlijk. Wat doen de huizen in de omgeving dan? Verder sluit ik me aan bij de tips die gegeven zijn al. Creëer ruimte. Alles wat weg kan weg voor de foto's en bezichtigingen als je die krijgt. Daarnaast is het ook de tijd.. hier ook pas 3 echte kijkers gehad sinds september...
Goed opruimen, het moet echt overdreven netjes zijn. Foto van het bankje buiten voegt niets toe. Verder wel erg veel foto's van je tuin, ik denk dat twee foto's vanuit verschillende hoeken genomen, voldoende is. Kastje onder de spiegel in je woonkamer zou ik weghalen. Box weghalen. Speelgoed op de grond weghalen. Foto van de keuken is prima, eventueel de kalender (?) weghalen. Foto toilet is prima, foto van het fonteintje zou ik weghalen. Foto van de hal: jassen weghalen. Foto ouderslaapkamer: 4 foto's zijn wel erg veel, ik zou er twee kiezen. 1e foto kinderslaapkamer: speelgoed opruimen. 2e foto is prima Foto badkamer: flessen en speelgoed opruimen. Succes!