Geen kijkers voor onze woning

Discussie in 'De lounge' gestart door rickmelanie, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    heel leuk huis!
    Maar idd, ik sluit me aan bij de tips van de andere dames.

Wij hebben een huis van 80m2 en hebben er nu net boven de 2 ton voor gehad, we hebben erg mazzel gehad! Wij hebben dan wel 3 slaapkamers maar is het beneden een stuk kleiner en hebben de badkamer en wc in 1 klein hok.

maarrrr wij gaan morgen verhuizen!!

Succes!
    (ons huis heeft 7 mnd te koop gesaan)

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    sluit me bij de andere dames aan
    en ook ik vind het huis (je) wel erg prijzig ik zou dus zakken met de prijs

(wij hebben ons huis binnen 14 dagen verkocht dit was vrijstaand grote tuin en ruim uitzicht over weilanden maar het was een oud huis waar nog veel aan gedaan moest worden (behalve boven verdieping hadden we geheel gerenoveerd) dus dan moet je realistische blijven wij zijn onder de vraagprijs van de makkelaar gebleven en weg was hij, en zo konden wij ons droomhuis kopen
    voor ons was het geld niet zo zeer heeel belangrijk als het maar wat gelijkom ging was het prima (wij zijn weer komen wonen in een vrijstaandhuis minder grond groter huis oppervlakte maar de vrijheid waren we kwijt we zitten nu tussen andere woningen, maar wel een woning waarbij we niet hoeven te verbouwen) dit huis heeft dik anderhalf jaar te koop gestaan ze zijn erg gezakt in de prijs+ alles van binnen opnieuw geverft.

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    In Friesland liggen de prijzen gewoon lager. Voor het geld dat ik voor onze rijtjeswoning in de randstad kan vangen, kan ik in friesland een vrijstaande boerderij kopen.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ja en in Friesland heb je weinig werkgelegenheid. Dus je moet altijd wel naar een "grote" stad toegaan.

Maarrrr.... voel de mensen uit Friesland, Groningen en Drenthe a.j.b. niet aangevallen.... want jullie hebben wel een mooie omgeving voor vakantie te vieren. het is een mooie provincie... alleen ik zou er niet willen wonen... (mijn mening)

5. Writer

Writer Niet meer actief

voor werkgelegenheid hoef je niet naar randstad hoor , meeste mensen werken hier in omgeving:D frysland is ook best groot met alle de dropjes erbij maar ik snap je wel iemand die vanuit randstad of ergens anders hier komt wonen ,moet toch al werk in buurt hebben

maar het is kwestie van smaak denk ik waar je wilt wonen:)heb ik liever in boerenland ,dan drukte van stad;)

onze huis , hebben we ook goedkoop gekocht , als de in randstad hadden gekocht waren we zeker 2 ton kwijt

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    echt niet alleen de randstad is duur. wij wonen in Zwolle en ook dat is relatief duur wonen. Een paar dorpen/stadjes in de buurt zijn erg polulair (veluwe) en ook duur, terwijl wij in een stad vlakbij veel groter voor hetzelfde geld kunnen wonen.
    Maar ja, wij gaan in deze tijd ons huis niet te koop zetten!

7. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag ga ik met de makelaar bellen voor al jullie tips.
    185.000 is voor hier eigenlijk een heel goede prijs.
    Ik hoop idd dat dmv andere foto's en ook van de tuin en slaapkamer minder foto's er kijkers komen. Inmiddels staan de bloementjes ook in bloei in de tuin dus dat komt ook weer vrolijker over. Dus wie weet.

Iedereen bedankt die voor me wilde kijken in ons huissie ;)
    We gaan de boel eens even "verbouwen" hier hahaha

Groet Anita

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Misschien kan de makelaar wat foto's maken waarop net niet alles te zien is. Zodat mensen nieuwsgierig worden en het huis graag willen komen bekijken

9. Miniman

Miniman Niet meer actief

Ik denk wel een reden te kunnen noemen.... te weinig slaapkamers en voor een paar duizend meer heb je een een veel grotere woning met meer kamers in deze omgeving (ik woon hier vlakbij in de buurt) Maar verder is het een mooi huisje om te zien.

10. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    hi meid!
    ons huis staat nu sinds vorig jaar juni te koop. Per februari zijn we overgestapt naar een andere makelaar.
    Bij de eerste makelaar hadden we 1 kijker in 9 maanden.
    Nu, per febr, komt maandag de 6e kijker! (incl open huis)
    De nieuwe makelaar heeft foto's gemaakt met weinig spullen in het huis, zodat de ruimte goed zichtbaar is.
    Appartement te koop: Delftseveerweg 45 b 3134 JG Vlaardingen [funda]
    Ik ben het nu wel echt zat en hoop dat we ons huis snel verkopen! Jij ook succes!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

precies!!! snap het ook niet. ik zei net tegen mijn man wil je verhuizen haha! mijn man denkt dat het in Groningen ligt klopt dat?
    Helaas boven ons budget. Ziet er serieus goed uit.
    Het is nu een moeilijke huizenmarkt. Mijn buren hebben hun huis een jaar te koop en die zitten op een laag bedrag. Ook vanalles gedaan, maar een paar kijkers gehad. nu hebben ze hem onder voorbehoud verkocht. frustrerend lijkt me.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind je huis er erg mooi en goed onderhouden uitzien. Dat lijkt mij het probleem niet. Het is wel maar een 2 kamerwoning en die zijn sowieso wat minder populair. Ik ken je omgeving niet, maar mijn eerste ingeving is toch dat de prijs te hoog is. Ik zou gewoon geen andere reden kunnen bedenken...
    Voor de plek waar ik woon vragen ze een ton meer voor dit soort woningen ;) Maar ja, je woont nou eenmaal heel ergens anders :)

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt een super mooi huis om te zien en niet duur (wonen blijkbaar in een dure gemeente hier) Maar zou idd even aanpassen dat het een 3 kamer woning is.
    Rest van de tips zijn al gegeven.

Frustrerend he:( wij hebben ons appartement nu alweer een half jaar te koop staan, met open huis laatst wel 4 bezichtingen gehad maar helaas geen resultaat.

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoop dat je je mooie huisje gauw verkoopt meid!! Ons appartement staat helaas al te koop vanaf okt 2007 pffff

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw wat een tijd zeg:$
    Wel al wat kijkers gehad?

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Kolhorn ligt trouwens niet in Groningen hoor! Ik geloof dat het Noord-Holland is toch?

Waarschijnlijk is je vriend in de war met Zuidhorn, Noordhorn, Kornhorn oid..

17. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik snap niet zo goed waarom jullie geen kijkers hebben gehad! Ik vind het een mooi huis (het is ook wel mijn stijl qua kleuren en inrichting)..

Ik vind het ook wel een mooie prijs, alleen voor mij persoonlijk missen er een aantal dingen..
    En ik weet dat wij meer kamers zouden willen hebben. Je hebt toch een gezinswoning, maar er zijn 2 slaapkamers, dus als je gezin te groot wordt, moet je weer verhuizen..

Ik denk dat er momenteel simpelweg veel te veel keuze is op de woningmarkt, mensen kunnen heel erg kritisch zijn bij het zoeken naar een woning..

Ik hoop wel dat jullie snel kijkers krijgen!
    Het is niets om je huis zo lang te koop hebben staan, ik was ook heel blij toen wij na een jaar eindelijk de flat van mijn vriend kwijt waren!

Heb je er al eens aan gedacht om het als 'tophuis' op funda te laten zetten?

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    ooohh wat een huis, voor dat geld!! Hier (den haag e.o.) koop je daar alleen een appartement voor. Het is dat mn werk en familie hier is, maar ik had het er zo voor betaald!

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien zeg dingen die al gezegd zijn.
    Ons huis is net verkocht na 1 jaar te koop te hebben gestaan. Onbegrijpelijk vond het iedereen gezien een zeer geliefde locatie, mooi en ruim huis. Maar ja, de crisis he.
    Anyways: wij hebben uiteindelijk een verkoopstyliste ingehuurd en daarna is het helemaal goed gekomen. Zo iemand kijkt heel kritisch naar je huis. Het is een aanrader.

Ik zou je huis voor de foto's zo leeg mogelijk maken (ook voor de bezichtigingen). Zorg dat er geen speelgoed op de foto's te zien is, het oogt namelijk heel rommelig. Toiletspullen niet zichtbaar in de badkamer laten staan. De foto's vind ik trouwens niet super. Ze laten niet voordelig de ruimte uitkomen. Ik zou nieuwe foto's laten maken.

Succes!

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Superleuk huis! Een beetje uit de richting voor ons, maar als je er iets zoekt,.....dan lijkt me het heel leuk wonen!

Tips:
    Ik zou de box weghalen en een kleinere salontafel neerzetten. Eetstoel vervangen door de kinderstoel, of de kinderstoel er voor de foto's uit.
    Misschien de eettafel in het midden van de kamer een kwartslag gedraait? Het oogt dan groter. Misschien alleen voor de foto.
    Wat spullen uit de vensterbank en wat foto's van de muur af.

Voor ons zou het een nadeel zijn dat je beneden slaapt.

Deel Deze Pagina