Geen kijkers voor onze woning

Discussie in 'De lounge' gestart door rickmelanie, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja en ik merk dat mensen gewoon eerst heel veel huizen kijken en nog geen keuze maken. Nemen rustig de tijd om zich te oriënteren.
    Nou ja ik hoop iig dat we dit jaar de juiste mensen treffen voor ons huis. Gelukkig hebben we ons droomhuis ook nog niet echt gevonden dus dat scheelt wel.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dat scheelt zeker! Heb je in ieder geval geen stress en dat is ook wel wat waard. Ons nieuwbouw huis wordt in juni opgeleverd, dus wij kwamen al aardig in de richting van op de hete kolen zitten. Gelukkig hebben wij net op tijd verkocht dus.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo gelukkig maar!
    Ik heb iig over hooguit 2,5 week iets anders aan mijn hoofd denk ik zo en dat geeft wel afleiding haha

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    O ik zie het, hahahah. Succes straks!:)

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    thx!

6. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik was vandaag "mijn" topic aan het lezen en las dat verschillende vroegen hoe het gegaan was.
    Nou vorige week zijn er nieuwe foto's gemaakt en die staan vandaag op de site. De site van de makelaar is al verandert, echter op funda nog niet... deze loopt ook een paar dagen achter dus dat kan nog wel even duren.
    Dat ik mijn hele huis leeggehaald had dat ik echt:.... Jeetje alsof het mijn huis niet is. Ik haal bij bezichtigingen (als die komen dan nu he hahaha) de box e.d. ook weg dan, want wat een ruimte krijg je ervan terug zeg. Maargoed op hoop van zegen dat er nu iemand komt kijken.
    Ik ben zelf heel positief op het resultaat vooral omdat je nog het verschil met funda kunt zien.
    Ons benieuwen.
    Als er vorderingen zijn laat ik het weten.
    LIeve groet Anita

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw goed dat jullie nieuwe foto's hebben gemaakt spannend hoor!
    Hier hebben we gister ook nieuwe foto's gemaakt, mn schoonvader is fotograaf en die kon toch even wat mooiere plaatjes schieten dan de makelaar;)
    En ook de box is nu weg idd.

8. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als we nou samen duimen voor elkaar, dan moet het goed komen toch?;)
    Succes
    Liefs Aniet

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik wilde even kijken hoe het er ook alweer uit zag, maar zie nu dat ze op Funda ook al veranderd zijn.
    Hopelijk lukt het nu wel! Succes.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hoe gaat het hier??

Wij hebben kijkers die een tweede keer willen kijken.. neem aan dat je dan wel serieus bent toch? maar ja durf er bijna niet op te hopen

Deel Deze Pagina