Wij weten nog niet of we het bij 1 kindje gaan houden of dat we er hierna nog eentje willen. Maar zodra we of twee kindes hebben of besloten hebben dat het er bij eentje blijft gaat de schaar erin .
Nu ik (al bijna twee jaar!) geen pil meer slik, voel ik toch wel dat die hormonen echt niet goed voor me waren. Ik zie het echt niet zitten om weer met de pil te beginnen en weer last te krijgen van hoofdpijn. Dusss... tegen de tijd dat we echt niet meer willen, maar hij zijn steentje bijdragen. Ik weet nog niet wat we gaan doen in de periode tussen zwangerschappen. Misschien wel niks. Dan zien we wel of er iets komt en hoe snel. Ben er inmiddels wel achter dat je het toch niet kunt plannen.
Mijn man kwam er zelf mee dus die heeft een paar weken terug een knipje laten zetten We hebben 2 gezonde kids en daar zijn we erg blij mee dus hier zeker weten geen derde meer..
hee hallo! Hier willen we (als het lukt!!) naar 2 of 3 kindjes geen knip en geen pil.. tja misschien pil maar absoluut geen knip!! wil eiceldonor worden voor mensen waar het niet bij lukt! vind dat iedereen zon wondertje verdien en hoop zo dat ik dan nog mensen gelukkig kan maken, met iets heel kleins.. wat dus voor mensen zoiets groots kan zijn.. Liefs xxx
Ik ben gesteriliseerd tijdens de keizersnede (nu ondertussen is mijn baarmoeder verwijderd) maar wij hebben er bewust voor gekozen om het bij mij te laten doen. Ook omdat het tijdens de keizersnede kon en omdat ik zeker geen kinderen meer mag krijgen. Het is misschien ver gedacht maar ik zal hoe dan ook nooit meer kinderen krijgen, ook al zouden wij ooit uit elkaar gaan. Bij mijn man is dan dus nog steeds mogelijk om toch nog kinderen te kunnen krijgen.
hier gaat manlief binnenkort onder het mes... want hoe deze zwangerschap ook verloopt.. het is mijn laatste zwangerschap
hier wordt het ook knip-knip voor manlief. Mij maakte het niet uit wie van ons twee.. Het staat alleen vast dat het wel gaat gebeuren. Ik kan slecht tegen de hormonen in de pil, Myrena was ook geen succes en we weten allebei dat we niet nog voor een 3de gaan. Straks (als het goed is) 2 gezonde dochters en daar prijzen we ons gelukkig mee. Ik Vind het persoonlijk beetje onzin om te zeggen dat omdat wij als vrouw vaak jarenlang de anti conceptie hebben gedaan dat het nu de beurt is aan de man. Wel of geen kinderen meer is een keuze die je samen maakt... Alleen voor mannen is de ingreep wat makkelijker.
hier ook een knip.. we hebben weinig vertoruwen meer in de pil en 4 is echt genoeg..manlief is de gelukkig hier..
Hier gaat er bij manlief straks een knoop in! Toen ik hem vertelde dat de zw.test posi was, was dat ook het eerste wat hij riep! Van een 3e is dus absoluut geen sprake... Als alles goed gaat hebben we straks 2 kindjes en dan is ons gezinnetje helemaal compleet. Nog wel een vraag... ik had laatst een discussie met manlief, of je na een knip ook nog ejaculeert. Hij zegt van niet, maar ik dacht van wel... Ik bedoel... scheelt wel een hoop zooi dan .
Wij hadden hem ook al klaar liggen nadat de tweede werd geboren. Maar door twijfels(vooral van mijn zijde) heb ik ervoor gekozen een spiraal te laten zetten totdat we eruit zijn of er wel/niet een derde zal(mogen) komen. Manlief heeft trouwens altijd geroepen dat hij er dan een knip in zou laten zetten.
Hier is manlief van de week bij de huisarts geweest... de huisarts vertelde dat de productie wordt wel wat minder wordt... maar er komt nog wel iets uit.
De man ejaculeert zeker nog wel, alleen zitten er geen zaadcelletjes in hetgeen eruit komt. Kan zelfs gewoon evenveel zijn en hetzelfde voelen als voor de ingreep.
hoe zit het met vrouwen die gestereliseerd zijn, worden jullie nog wel ongesteld?? ik las dat ze een niuew emethode hebben voor vrouwen,d at je gewoon via de baarmoeder gesteleriseerd kan worden, dus geen verdoving. je kan gelijk alles doen. wie heeft hier ervaring mee?
Bij vrouwen is het hetzelfde, er is gewoon een eisprong alleen komt het eitje niet meer in de baarmoeder. Vandaar dat je niet zwanger wordt. Je wordt dus gewoon ongesteld, en ook volgens je normale cyclus.
hoi meiden ik had de verwijzing al klaar liggen voor mijn sterrilisatie. had last van mn spiraal en heb een zoon en dochter dus had die verwijderd en zou snel een afspraak maken. en ja hoor plots was ik zwanger... had alle tekens en de predictor vroeg gaaf positief.... na een week denken dat we een babytje kregen werd ik dan toch nog ongesteled..... en ik was me toch telleur gesteld zeg dat ik er gewoon ineens een derde bij wilde, dus met volle verstand voor de derde gegaan, en dat terwijl de verwijzing al klaar lag wat is dat gek he.... als ik toch de sterrili had gedaan zonder al dat gedoe vooraf had ik er vast geen spijt van gehad... maar ben u toch wel erg blij want wij krijgen een derde in november.... groetjes
hai we zijn nu in verwachting van de 3e als deze baby gezond en wel de wereld komt bekijken, hebben we eindelijk toestemming van de ha om mijn man te laten helpen. na 3 beebies vinden wij het genoeg
Doe mij dan maar de prikpil. Ben je tenminste van dat gez.... af. Ben altijd honds beroerd als ik mijn periode heb. Vandaar ook. Janna
Dat begrijp ik heel goed, bij mij is dat ook verholpen aangezien ze mijn baarmoeder verwijderd hebben
Voor de vrouwen waarvan de man al een knip knip heeft gehad. Hoe heeft hij dat ervaren? Veel pijn en duurde het herstel lang? Mijn man denkt er namelijk ook over na. Echter heeft zijn vader veel last gehad ervan. Dus nu twijfelt hij eraan omdat hij het dus eng vind. Hij begon er van de week wel weer over dat hij er wel steeds aandenkt. Maar dat verhaal van zijn vader houd hem tegen.
mij is verteld dat je het eerste jaar na de bevalling geen knip mag, ook de man niet, omdat mensen dmv slaaptekort en hormonen beslissingen nemen waar ze later niet meer achter staan. hier mirena, ben helemaal blij. hoorde horror verhalen over n half jaar bloeden, ik bloed inderdaad iedere dag, maar dat is letterlijk 1 druppel per dag, dat hou ik wel een half jaar vol hoor.. vind m helemaal super