Geen kinderwens meer nadenken over ac

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door frannie82, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Tja en wat heet veilig.. Heb zelf ontzettend nare ervaringen dankzij de pil.. Het is hoe dan ook rotzooi. Ik heb bijna mn leven moeten riskeren dankzij die rotzooi, vandaar dat ik er geen voorstander van ben.

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Helemaal mee eens. Dat heb ik ook van zeer nabij meegemaakt. De gevolgen zijn dagelijks voelbaar. Met de pil neem je een risico, alleen weet je van tevoren niet hoe groot dat risico is. Voor de een is dat wellicht 0,0001 procent, voor een ander 99. Maar als je toch per se iets van hormonen wilt nemen, om redenen die TS beschrijft, dan zijn Mirena en Microgynon de minst risicovolle keuze.

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk vind ik dit de slechtste reden die er te bedenken valt om aan de pil te gaan: zodat je weet wanneer je ongesteld bent, nou ja: onttrekkingsbloeding hebt, want het is geen echte menstruatie.

Mijn gyn zou graag zien dat ik aan de pil ga ivm endometriose en zeer zware menstruaties met veel pijn en veel bloedverlies, maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt! Ik voel me veel beter zonder, zonder pil had ik ook veel minder zin, zag er opgeblazen uit en had vaak hoofdpijn.
    Nu nooit meer!

Ik heb een onregelmatige cyclus, maar voel precies aan mijn lichaam wanneer mijn eisprong is en menstruatie begint.

4. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    naar deze kleine willen we ook geen kinderen meer, aan mijn vriend vragen of die zich laat helpen, ga ik niet eens doen, denk niet dat die dat wilt. dan maar de pil slikken, denk ik, :D

Deel Deze Pagina