Geen kip mad(t)ras.. maar kip dekbed!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hahaha leuk gevonden!

Mijn neefje lust geen ananassap, maar wel pineapple sap ;)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Daar zijn oplossingen voor, hoor ;) Als je 'm aan mij mailt, check ik 'm voor plaatsing en is ie wel (nagenoeg) foutloos... Het kan zo simpel zijn!

Maarre... Ik vind je verhaal echt briljant! Ik moet dit echt onthouden voor als onze kleine groter wordt. :D

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hahahaha super!
    Zo lusten de kindjes op mijn werk (kdv) geen kapjes, maar wanneer ik er sterke boterhammen van maak, dan is het ruzie wie hem mag hebben!

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Het is soms heerlijk om creatief te zijn...

ik heb zelfs (ook uit de grap ontstaan hoor) een soort fluitje.
    1x fluiten gaat ze naar bed. (haha)
    2x een soort douchegeluid/kraangeluid nadoen weet ze dat we in bad gaan.

Ik maak zelfs vingerpoppetjes (haha raar woord) met gezichtjes :( :) daarmee doe ik een rollenspel als ze ziek is, of wat dan ook heeft. Het helpt wel hoor. Al heb ik zo mijn twijfels als ze ouder worden.. haha dan wijzen ze naar de gekke moeder ;)

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Tweemeisjes: Hoe oud is je oudste dochter nu?

6. tweemeisjes

Geweldig!! hahha!

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Weer superleuk geschreven!!
    Enne, ik ga het onthouden! :D

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Gewéldig, daar zou ik toch echt niet opkomen hoor!

9. tweemeisjes

De vriend van mijn man is een amateurfotograaf.
    ,, Leuk'' riep ik met mijn mond halfvol eten naar Mark.
    Hij vertelde erg trots over de amateursessie van zijn opa en oma op hun veertig jarige jubileum.
    Zo kwamen we erop om een paar echte familiefoto's te schieten, uiteraard met onze mooiste kleding aan.
    Een echte heerlijke gezinsfoto met stralende prodent smile en mooie glitters ;)
    Ik had al driehonderd keer tegen papa gezegd dat ik ook zo'n geweldige foto wou hebben.
    Het verhaal lieve Lynn loopt helaas anders af, hoe graag mama het ook heeft gewenst kwamen we heel anders op de foto dan de familie **** (naam kan ik niet plaatsen)

Lynn wou niet op de foto vandaag. Gezellig hoor! riep ik naar mijn man die haar gewoon meenam aan dat spekarmpje.
    ,, Ze wil niet, en zo word de foto niet mooier'' riep hij wat geirriteerd terug.
    ,, Doe eens wat rustiger tegen haar, ze word nog eens overstuur van jou''
    Ik was inderdaad niet lief, telkens wanneer Mark zei: ,, Lynn, lachen naar het vogeltje'' begon ze te huilen.
    Mark begon een beetje te blazen en stomen (daar leek het op) en ik kreeg echte zweethandjes.
    ,, Dit doet ze anders nooit hoor'' verantwoorde ik me, en zo ken ik haar he-le-maal niet'' riep ik in het honderd.
    ,, Dat weet ik meid, maak je geen zorgen'' zei Mark lachend.
    Hoe meer ik me ging verantwoorden hoe vervelender zij weer werd.
    ,,Ik moet hier iets aan doen, want dit werkt niet'' riep ik nogal ongeduldig naar mijn man.
    Mark probeerde Lynn op te vrolijken met een teddybeer met een grote krenten neus.
    Lynn vond het nu echt niet meer leuk en begon een beetje te rollen op ons. Ik had er genoeg van!
    Ik zag een kartonnen zak liggen, het leek wel een soort stofzuigerzak/kotszakje.
    Zo prikte ik er twee grote gaten in, en heb dit kartonnen geval maar op mijn hoofd gezet.
    Gierend van het lachen rende ik haar achterna. ,, Mama is een spook'' riep ik in het rond.
    Manlief en Mark keken me een beetje vreemd aan. Waarop ik snel de zak van mijn hoofd deed en ging zitten.
    ,, Dit werkt niet, we plannen een nieuwe afspraak in'' zei de fotograaf nogal vaststellend.
    Maar onze lieve Lynn was het daar niet mee eens. Ze wou op de foto, met een zak op haar hoofd.
    Een uur later stonden we met klotsende oksels buiten, onze dochter stond op de foto. Om en om met een kartonnen zak op ons hoofd.
    Gelukkig zijn dit maar drie foto's geworden, de rest van de fotoshoot is gelukt.
    En nu denken jullie waarom? Omdat de vrouw van de fotograaf onze dochter aan het lachen kreeg.. met de houten zak op haar hoofd!'

Tja.. :) zo kan het ook! ;)

10. tweemeisjes

Bijna vijf jaar :)

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmmm dat stukje over foto's maken komt me wel ietwat bekend voor. Wij hebben nogal een lachebekje, is heel spontaan naar iedereen toe en heeft voor iedereen een hele lieve glimlach klaar.... totdat we dus foto's wilden laten maken. In het winkelcentrum was geadverteerd dat er op zaterdag een fotograaf aanwezig was en dat je dan voor 2,50 een serie kunt laten schieten en dan vrijblijvend de foto's bekijken. Leek ons wel wat :p

Dus hup, meiske leuke kleertjes aangetrokken, met zn allen in de auto en op naar het winkelcentrum. Waren direct aan de beurt, dus kindje in de gewenste "houding" gezet en de fotografe kon beginnen.... nou al ging ze op dr kop staan :).... er kon dus echt geen lachje vanaf bij dochterlief. Ook niet toen papa en mama gek gingen doen. Nee hoor, al die passerende andere bezoekers waren veeeeel interessanter ;) Uiteindelijk heeft de dame best wel leuke foto's kunnen schieten en hebben we een paar uitgezocht.
    Jammer genoeg hadden ze de allermooiste foto op canvas gedrukt en dat kostte nogal 99 euro.... en ja dat is me toch echt veel te veel geld :):( Heb best wel wat over voor een profi-portret... maar nee, sorry ik heb geen geldboompje in de tuin... en die print is dus mooi blijven staan.

Volgende keer nieuwe poging in de hoop dat meisjelief dan wel in the mood is om te lachen.

12. haha dit verhaal doet me gelijk denken aan die reclame ik hoef geen kip, tis geen kip, ik hoef geen vis, tis geen vis, ik hoef geen vlees,tis geen vlees

dan blijkt het iets van zuivel te zijn...:D

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahaha geweldige verhalen. ga er ook echt een aantal van onthouden!

14. tweemeisjes

:) onthoud het maar, en doe altijd zo gek mogelijk.. of het werkt? merk ik over een aantal jaren wel ;) haha.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als wij tegen Eva zeggen dat ze ook haar groene frietjes moeten eten, kijkt ze ons corrigerend aan en zegt: zijn sperziebonen! :D
    Maar goed, ze vindt ze gekookt niet zo lekker, maar rauw wel ;), dus als wij aan het koken zijn krijgt zij rauwe sperziebonen.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva houdt niet zo van zuivel, danoontjes gaan er meestal wel in, maar we willen haar ook aan andere dingen laten wennen. Dus een kindertoetje waar o.a. bugs bunny op staat, is hier een konijnentoetje. Je hebt van die toetjes met Smarties, dat is het ook helemaal. En ze moet ook wel vla met yoghurt en roosvicee eten, dat mag ze dan 'zelf' maken. En dan in een leuk bakje zodat ze eerst alles moet opeten voordat ze het plaatje ziet... Maar goed, zo krijgt ze dus wel haar zuivel binnen ;).

Maar de kip matras en dekbed ga ik zeker onthouden voor als ze iets ouder is! Ik ben benieuwd wanneer Eva wat makkelijker wordt met eten en het sowieso wil proeven, ze heeft nog nooit pannenkoeken geproefd bijvoorbeeld en poffertjes lust ze niet...

17. tweemeisjes

Heel overdreven mmmmm roepen helpt ook.

,, Lekker joh'' of niet roep ik dan naar mijn man.
    Dan zijn het net visjes, de mond gaat dan wagenwijd open.
    Geld ook voor tandenpoetsen, daar gebruik ik ook een scan voor ;)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha leuk verhaal! ga hem zeker onthouden!
    je moet echt wat gaan doen met je talent meid! je schrijft leuke stukjes! zelfde als die van de perfecte mama

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha super :D
    je kan super leuks chrijven zeg, nog meer leuke verhalen?

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Zo lustte m'n neefje geen spruitjes, maar wel 'groene kooltjes'....

Leuk geschreven idd!

Deel Deze Pagina