Hallo Allemaal, Ik ben nu 5 weken zwanger en heb zo van de een op andere dag geen klachten meer. Tenminste als ik wakker wordt. Ik heb twee weken lang er last gehad van misselijkheid en overgevoelige borsten hele dag. Nu heb ik alleen s avonds gevoelige borsten als ik de bh uit doe. Ze voelen wel anders aan als anders. Misselijk ben ik bijna niet meer. Beetje als ik wakker wordt maar dat is ook 1 of 2 keer in de ochtend terwijl ik daarvoor elke dag hele dag niet lekker was. Is dit een slecht teken? Denk zelf erg dat het niet goed zit, ik ga me niet zwanger voelen heb ik het idee.
Mijn klachten verdwenen ook na de 7e week, en ik had een ma! maar het hoeft helemaal niks te zeggen hoor meid! Je bent nu 5 weekjes, en wat niet is kan nog komen Als je je heel erg zorgen maakt bel je VK anders op! Mischien mag je vervroegd voor een echo komen! Succes!
sommige hebben minder klachten dan andere. Klachten zijn fijn want ze geven je rust. Maar vergeet niet geen bloed is goed. Bij ongeveer 7 weken kunnen ze een inwendige echo maken. Dus geef t aan bij je Vk als je je dan nog steeds onzeker voelt. Heb je die al een VK?
Okee, ik weet dat het anders is bij iedereen. Maar het is wel gek. Het is niet zo dat ik helemaal niks meer voel maar in vergelijking met twee weken geleden? Ik heb vorige week een echo gehad alleen vruchtzakje was ook 4 week + 1 dag toen. Nu moet ik morgen weer met 5 week + 1 dag om te kijken of het groeit. Maar het blijft vreemd. Heb verder wel regelmatig hoofdpijn We zien wel, het is en blijft vervelend en ik voel er niet lekkerder bij, het is mijn 1ste zwangerschap dus ben erg onzeker. In omgeving veel vriendinnnen met mk gehad dus dan snap je het wel.
ik snap het zeker. Maar het lastige is dat je moet afwachten. En wachten kan heel lang duren, zeker als je weet dat het morgen is. Succes met wachten.