hallo allemaal! het kan toch ook juist heel goed dat je nog geen symponen heb bij 4 weken zwanger zijn a 5? meestal begint het toch pas bij 5 weken echt kotsmisselijk zijn enzo..? xx laat jullie mij het weten?
Ik had alleen pijnlijke borsten... Verder met vlagen misselijk. In de 7de week begon ik er meer last van te krijgen en nu is het ook weer weg!
Ik heb normaal tussen mijn ei en ongi altijd verschillende dingen. Vooral dat ik enorm pijnlijke tepels en soms boobs heb! Hierdoor herkende ik mijn ei altijd. Dit keer is het heel anders! Na mijn ei een beetje pijnlijke tepels gehad. Na een paar dagen kreeg ik een aantal keer hele felle steken/krampjes en kon dan niet recht blijven zitten. Sindsdien helemaal nergens geen last meer van Weet niet wat ik ervan moet denken, het enige wat ik al 3 dagen heb wat ik normaal nooit heb is maagzuur.. Is er nog een mogelijkheid dat ik alsnog zwanger ben? Weet trouwens door middel van ovutesten en tempen dat ik mijn ei al wel gehad heb.
Hoi, Ja dat kan zeker, altans heb het heel vaak gelezen hier op de site dat er vrouwen waren/zijn die helemaal geen symptomen hebben. En misselijkheid is bij elke vrouw weer anders, bij de een begint het voor NOD en bij een ander begint het weer bij 10 weken. Dus het kan allemaal. Spannend meiden, voor mij ook. Want normaal heb ik ook een heel waslijst van symptomen. Dit keer alleen erge pijnlijke boobs en tepels en zo nu en dan misselijk. Mag vanaf morgen testen maar ik wacht er tot woensdag ochtend mee.
ik was 1 dag voor me nod een beetje misselijk(ben ik normaal nooit) getest en die was positief! daarna niet meer misselijk geweest en nu sinds een week grotere tepels en gevoelige (.)(.) maar verder heb ik helemaal nergens last van!
Hier ook iemand hoor, die bijna niets voelt als ik zwanger ben, bij de 1e zwangerschap nergens last van, begon pas later en dan alleen beetje gevoelige (.)(.) en beetje misselijk, bij de 2e zwangerschap hetzelfde en nu bij de laatste keer helemaal niks, ik merkte het toen ik 's nachts ging slapen en wakker werd, omdat ik onrustige benen had, hahaha nooit eerder gehad ook hoor, maar toen d8 ik gelijk ga toch maar ff testen en ja zwanger. Meestal weet ik het ook gewoon
oke bedankt voor de reactie's ik ga morgen testen ben nog steeds niet ongi en helemaal nergens lat van..x
hier nog zo eentje.... heb mijn ei duidelijk gevoeld, en de ovutest wees ongeveer hetzelfde aan... 5 dagen later, misselijk en duizelig, en oprispingen.... nu is vandaag mijn NOD, en voel niks, alleen flinke oprispingen/boertjes...en verder gevoelige tepels, that's it! bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me pas echt zwanger toen ik een keertjes witvloed uit mijn tepel kreeg, toen was ik ongeveer 5-6 weken.... ik ben trouwens van plan om pas eind van de week te testen, als die duiveltjes niet zijn geweest natuurlijk! aan alle meiden, succes met het wachten/testen
Dames het is spannend hier! Ik ben vandaag misselijk opgestaan. En smiddags spontaan heel erg misselijk. Verder geen last ergens van. Boobs doen ook nog geen pijn (normaal wel gelijk na mijn ei) wel is mijn temp al 5 dagen achter elkaar hetzelfde! Heeeeel vreemd.
ik was al heel vroeg misselijk: al één week voor NOD! Gelukkig niet met overgeven. Misselijkheid heeft geduurd tot ongeveer 8 weken
ja, ik testte 5 dagen voor NOD en toen al positief. Normaal testte ik niet voor NOD hoor, maar was zo misselijk en gewoon heel sterk gevoel dat het raak was.
Ahhh... dat heb ik nu ook. Maar hoe omschrijf je je misselijkheid? Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik al 10 uur een lege maag had! En dat zelfde gevoel vanmiddag ook, tot ik ging eten thuis. Vond mijn temp wel heel vreemd. Maar misschien is dat ook wel positief omdat ook dat anders is dan alle andere cyclussen. Normaal altijd pijnlijke boobs tussen ei en ongi.. nu alleen 2 dagen na mijn ei. Daarna niks meer. paar dagen na mijn ei hele felle steekjes gehad links en recht! Echt zo fel dat ik niet rechtop kon blijven zitten. Verder nergens last van! Oh jawel, heb heeeel veel dorst en heb het continu koud!
Was soort misselijkheid, waarbij week en slap voelde. Soms dacht ik dat van mijn stokje ging. Als dan wat at, ging het beter. Verder had ik weinig symptomen. Geen pijn in borsten bijvoorbeeld, wat ik normaal voor NOD wel vaak had. Ook geen krampjes, die kwamen pas na mijn NOD. Maar bij iedereen zijn de symptomen weer anders he! De één heeft vanalles en de ander voelt niets. Wel spannend voor je. Ik zal voor je duimen!
Ja heel spannend, maar het duurt nog even voordat ik kan testen. Dus na vanavond gaan de gedachtes weer op nul haha
Hallo, Nou ik heb ook nog nergens last van! In de 3/4 week van mijn zwangerschap had ik last van pijnlijke, jeukende borsten. Nu zo afentoe veel last van mijn darmen. Liefs