Gaat dat samen met zwanger worden? Heeft het voor de rest geen invloed of iets ofzo? Heb altijd enorme menstruatiepijnen en als ik dat slik ik het een stuk minder!
Volgens mij mag dat niet. Er zit naproxennatrium in en dat zorgt ervoor dat je baarmoeder anders reageert. Staat ook wel in de bijsluiter wanneer het wel en niet mag. En anders even aan de ha vragen
Op het moment dat jij ongesteld bent ben je dus niet zwanger en mag je het slikken. Twijfel je of het een echte ongesteldheid is kun je beter even wachten. Ik zit ook aan zware medicatie voor menstruatiepijn en bloedverlies die ik ook niet mag nemen bij een zwangerschap.
Dat klopt idd. Dat stofje is idd erg slecht. Dat is mij toen ook verteld en anders overleggen idd met je ha.
Ja idd ik had ook gelezen dat je de eerste 2 a 3 dagen wel mag slikken als je menstrueert maar daarna niet. Kan beter een paracetamol nemen als het echt niet te harde is en anders gewoon even door bijten.
De eerste 3 dagen slik ik dat ook of ibuprofen. Heb geen keuze, heb n hele zware menstruatie. Doorbijten gaat niet, dat houdt in dat ik me elke maand moet ziekmelden omdat ik echt lig te kronkelen van de pijn. Als ik op n andere cyclusdag iets heb, hoofdpijn of zo, neem ik evt wel paracetamol.
Oke jaaa dat is vervelend maar doelde op mezelf hoor met doorbijten! Opzich gaat het wel de ene keer is het heviger dan de andere keer.
Ja klopt is bij mij ook. Maar wou alleen maar zeggen dat je niet te streng moet zijn voor jezelf joh die eerste dagen en dat het je functioneren niet moet belemmeren. Als ik trouwens minder koffie en alcohol drink heb ik minder last.