Hallo allemaal, ik wil ff mij verhaal kwijt. Vandaag moet ik eigenlijk ongi worden (hoop het niet), maar heb geen last van knwaaltjes zoals ik die had met de pil. Ik ben nu 1 maand gestopt met de pil, zo wel erg snel zijn als ik zwanger zou zijn maar goed. Hoop van wel. Ik heb wel een beetje buikpijn maar geen hoofdpijn en vreetbuien zoals normaal, wel was ik een beetje misselijk vanmorgen. En mijn broeken gaan strak zitten. Heb 1 broek die is eigenlijk 1 maatje te groot en die zit nu goed. KAn je ook aankomen van ontpillen want dan kan ik binnenkort een nieuwe garderobe gaan aanschaffen als dit zo doorgaat. ben erg benieuwd xx jessey
Je kunt er idd ook van aankomen ja, en het zal misschien ontpillen zijn sommige dames moeten er nog weken op wachten hoop niet voor je dat dit het geval is en dat je snel een regelmatige cyclus krijgt. succes meid
Dit klinkt wel heel erg als ontipllen hoor Jessey.... Natuurlijk is de kans er ook dat je zwanger bent, dit kan ik niet uitsluiten natuurlijk. Maar vrees dat het ontpillen is...
Hoi ik ben nu een half jaar gestopt met de pil en ben eerder afgevallen dan aangekomen, dus ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Hou ons op de hoogte! Groetjes
Hee zomaar. ja tuurlijk hou ik je op de hoogte. maar zal wel ongi worden aangezien dit mijn eerste ongi moet worden na me pil. maar alles kan want iedereen is verschillend. me buurvrouw was wel in 1 x zwanger. Heb nog niet getest. vraag me af wanneer ik dat het beste kan doen. aangezien dit me eerste ongi moet worden na stoppen met de pil. wacht wel af. xx jessey
Knap van je hoor dat je het op kunt brengen om af te wachten zonder te testen hihihi Je bent één van de weinige die dat kan! Ken idd ook een hele hoop mensen die in één keer zwanger zijn geraakt... (mij niet gelukt) Nu duim ik voor jou xxx
Ik heb de afgelopen 77 dagen alles gevoeld in mijn lichaam, de ene keer dacht ik echt dat ik ongesteld zou worden want ik had alle verschijnselen die ik normaal ook had, de andere keer dacht ik dat ik mijn eisprong voelde, de andere keer had ik steekjes en dan weer krampen, dan was ik weer opgeblazen en dan weer misselijk... Ik heb alles gevoeld maar ben niet zwanger en ook nog niet ongesteld geworden... Ik probeer niet teveel te denken dat ik misschien wel zwanger zou zijn en dat wil ik jou ook adviseren want in de periode van ontpillen voel je vanalles omdat je lichaam weer zelf aan het werk moet. Als je je nou gewoon voorhoudt dat er niks is dan kan het je ook niet tegenvallen als je toch wel ongesteld wordt of als je menstruatie lang uitblijft (zoals in mijn geval) en je niet positief test... Blijf met beide benen op de grond totdat het daadwerkelijk zover is dat je echt zwanger bent als je eventuele teleurstelling wil voorkomen. Natuurlijk kan het ook zijn dat het in 1x raak is maar als je je daar niet op instelt kan het alleen maar onwijs meevallen! Succes! O ja ik heb voor het eerst getest nadat ik 4 weken overtijd was en 2 weken daarna weer en ga nu elke 2 weken testen, heb ook gehoord van monnikspeper die ervoor kan zorgen dat je cyclus weer normaal (normaler) wordt... Heb het zelf nog niet geprobeerd maar wil het wel gaan doen...
Bedankt voor je reactie. snap alles ook wel en verwacht ook niet dat ik zwanger ben. maar het kan en ik pin me daar ook niet op vast. Als ik niet zwanger zou zijn dan hoop ik op een normale cyclus. Hoop voor je dat je snel ongi mag worden zodat alles weer goed komt met je xx jessey
Dank je wel! Als je erg nieuwsgierig bent kan je wel een test gaan doen nu maar anders wacht je af tot vrijdag en doe je dan een test. Je hoeft natuurlijk niet net zoals ik te wachten tot 4 weken overtijd maar dat komt omdat mijn beste vriendin zelf na 4 weken overtijd ongesteld werd voor het eerst dus ik wist dat had langer kon duren en heb ik gewacht totdat ik dat punt was gepasseerd en toen werd ik wat onzeker en toen heb ik de test gedaan...
nou ik zal voor je duimen en hoop het voor je dat je zwanger bent laat me wat weten als je zwanger bent of niet maar hoop het voor je ik zal duimen voor je groetjes nathalie24