ik weet niet of ik de vraag goed heb geformuleerd. maar ik heb zelf een hele diepe navel (al zeg ik het zelf) nu heb ik ergens gelezen, dat het niet altijd hoeft voortekomen dat de navel tijdens de zwangerschap eruit plopt. ik ben nu 21 weken en bij mij is het dus (nog) niet gebeurd. zoja als het wel gebeurd, met hoeveel weken zou dat zo zijn?
de mijne is vooral vlak nu. Neigend naar een heuveltje met een geultje eromheen (hopelijk begrijp je wat ik bedoel haha) . In het midden dus wat omhoog. Volgens mij ook zo'n beetje rond week 28 dat m'n navel echt veranderde.
Mijn navel zit er ook nog steeds in, hij is schuin omhoog getrokken, hoe hij nu zit kan ik me niet voorstellen dat hij binnenkort "plopt"
Ik ben nu 26 weken zwanger van de 3e, maar zowel bij de 1e, 2e en nu weer is er niets geplopt. En ik vind dat ik niet eens zo'n diepe navel heb. Als mijn piercing niet ontstoken was geraakt bij de 2e, had ik die tot het eind kunnen laten zitten. Wie weet gaat je navel ook niet eens ploppen. Groetjes van kiki
nu 38 weken zwanger en nog steeds een diep gat (ja hij is wel iets ondieper geworden maar het einde is nog echt niet zichtbaar hihihi)
Mijn navel is ook diep en sinds 3 weken is die geplopt. vooral 's avonds dan steekt die er erg uit terwijl die 's ochtends wel weer beetje normaal is... last heb ik er niet van hoop dat die strax wel weer naar binnen plopt als ik bevallen ben.
Die van mij komt er nu een betje uit whahahaaha Lijkt net een blote kontje Maar gaat wel weer weg gelukkig
ik ben nu 28 weken, maar nu wordt mijn navel toch echt al wel wat strakker, maar hij is nog niet helemaal strak
De mijne is nu wel echt plat geworden,gelijk aan mijn bolle buik, en het bovenste puntje steekt iets of wat uit... ik baal er enorm van, maar ja na de bevalling zie ik wel weer verder... Bij de eerste had ik dit niet, maar ben deze keer veel zwaarder... Groetjes Catheleine
Bij mijn eerste heeft hij niet geplopt, ik had maar een klein bukje door omstandigheden. Bij deze lijkt het wel of mijn navel steeds ondieper wordt. Tis nu nog maar een heel klein gaatje, terwijl hij anders heel diep is. Dus misschien nu wel een plopnavel?
Mijn is ondertussen allang geplopt, met de eerste was dit veel later nu al met 22 weken al. Hij plopt vanzelf ook weer terug na de bevalling
Hier ook een diepe navel, maar na zon 32 weken was er geen houden aan. Als ik mijn "buikspieren" spande floeptie ie er zo uit. Wat hebben we daar om gelachen zeg!
Ik heb ook geen plopnavel, er zit ook een vorm in m'n navel waardoor ploppen een beetje moeilijk wordt, maar hij steekt er wel soms uit. Ligt er een beetje aan hoe uk ligt. De ene keer is de navel gewoon plat en de andere keer zie je hem door m'n shirt naar voren steken.
mijne is nooit geplopt, hij werd gewoon plat zeg maar dat was toen de beeb boven mijn navel kwam, zo rond de 25 weken denk ik.
Tijdens min eerste zwangerschap kwam mijn navel (die toch best wel diep was) rond 32 weken toch wel omhoog ploppen. Ik had gelukkig mijn piercing vervangen door een plastic flexibel staafje, dus tot het eind heb ik mijn piercing kunnen behouden . Nu met de tweede zwangerschap begint dat ploppen al eerder. Sinds 1 1/2 week is mijn navel al meer naar buiten (dat met 19 weekjes). Dus ik geef het nog een paar weekjes en ik heb weer een bultje daar hihi.