Ik word echt gek van sommige mensen die echt overal een foto van willen. Ben ik naar de stad geweest, moet mijn zusje een foto hebben van de schoenen die ik kocht En een foto van mijn zoontje met zijn teenslippers aan En van de jurkjes die ik bij de Steps zag Weet niet of iemand hier dat boek heeft gelezen van de cirkel, van die vrouw die zo'n camera om haar hals draagt en 24/7 kan worden gevolgd.... Soms lijkt me dat best handig, want aaargh, ik wil niet de hele dag bezig zijn met foto's maken voor anderen
Oh, zo iemand ben ik ook wel, geloof ik. Vind het superleuk om te zien wat iemand gekocht heeft, haha. Bij de titel dacht ik trouwens aan een man die je dat vroeg via sms/mail, ofzo.
Haha ik maak juist over al een foto van en app t naar vriendinnen of mijn moeder. En andersom ook.. Ik hou van foto's maken vooral van de kleine man.
mja.. ligt eraan.. kan me wel aan een bepaald iemand storen die constant maar foto's en filmpjes van haar kids stuurt.. tijdje terug eens in mn galerij gekeken.. had heel veel filmpjes van haar erin staan en maar een enkele van mezelf net als foto's meer van andere dan van mezelf heb de instellingen nu zo gezet dat ik voor elk mediabestand zelf bepaal of ik het download of niet..
Doe ik allemaal niet aan. Te lui daarvoor en eigenlijk interesseert het me ook niet. Ik neem wel foto's van de kinderen en als mijn moeder het woord foto laat vallen dan zet ik ze op de pc, kies de mooiste uit en stuur deze naar een labo in België die de foto's print en ze aflevert in een winkel in mijn ouders' buurt.
Ik maak en verstuur graag foto's. Vraag vaak ook of zus,vriendin,moeder ergens van foto willen sturen, ben vaak nieuwsgierig naar hun outfit, nieuwe aankoopjes of foto's van huisdieren vind ik áltijd interessant,haha.
Nou, ik weet niet, maar "stuur eens een foto" over weet ik waar het over gaat, wat je kocht, eet, doet, denkt... is toch hetzelfde als "open eens een topic" over wat je kocht, eet, doet, denkt
Ik sta altijd bekend om dat ik overal foto's van wil. Dit komt omdat mijn geheugen echt heel slecht is en ik alles vergeet. Daarom zoek ik een soort houvast bij de foto's
Nee hier kan ik mij nog niet zo heel erg aan storen. Ik stoor mij eerder aan mensen die ALLES op foto vastleggen.....