Ik heb al een paar dagen dat ik erg vaak een grote boodschap moet doen. Ben vandaag al 4 keer geweest en heb nu weer het gevoel alsof ik moet. Mijn buik voel ik erg goed, hij is hel gevoelig. Ook voel ik me sinds een half uurtje of zo erg vreemd, misselijk, duizelig (terwijl ik gewoon zit,lig). Overmorgen krijg ik een KS. Zou dit met zenuwen te maken hebben of is het toch iets anders? Ik hoop dat iemand me kan helpen? Liefs, Duveldraakje
Spannend! Ze zeggen dat als je vaak naar de wc moet voor n 'grote' boodschap dat dit n teken kán zijn.. Succes ik hoop t voor je!
ik hoop eigenlijk niet dat vanacht ineens mn vliezen breken. Maar als het gebeurt, nou ja dan is het zo. liefs, Duveldraakje
ik weet het niet hoor, want ben geen arts of vk maar misschien is je lichaam zich onbewust toch aan het klaarmaken voor de bevalling...
Ben gisteren voor mijn doen vroeg naar bed gegaan, maar slapen heb ik eigenlijk bijna niet gedaan. Ik hoop straks toch nog mn rust te nemen! Om 13:00 moeten we weer naar het ziekenhuis, maar gelukkig mag ik vanacht nog wel thuis slapen. Liefs, Duveldraakje
Suc6 morgen meis... Lijkt me zo vreemd om te weten dat je morgen je wondertje echt vast kan houden! Heel veel suc6 vandaag in het ziekenhuis... Ga voor je duimen