Windei..

Discussion in 'Miskraam' started by Visser90, Aug 8, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Visser90

Visser90 Lid

Dec 4, 2017
    49
    50
    18
    Female
    Hoi allemaal..

Gisteren avond een echo gehad vanwege bruine afscheiding al paar dagen(dit aangevraagd omdat we in dec een miskraam hebben gehad) zou eigenlijks rond 6w/4d moeten zijn.
    Maar op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien..
    nu moet ik wachten tot volgende week voor weer een echo, tenzij het vanzelf eerder op gang komt....

iemand dit ook keer mee gemaakt?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat verdrietig dat de vruchtzak leeg was!
    Bij mij was er een week later nog steeds een lege vruchtzak te zien en is de miskraam een tijdje later opgewekt met cytotec.

Heel veel sterkte!

3. Visser90

Visser90 Lid

Dec 4, 2017
    49
    50
    18
    Female
    Dankjewel!
    Jaa ik heb in dec ook een miskraam gehad die opgewekt is.. ik hoop nu dat het deze week vanzelf al los laat.. we hebben vanaf morgen vakantie en willen volgend weekend nog een weekendje weg.. hopelijk is het allemaal voor die tijd opgewekt!

4. Wij2018

Wij2018 Actief lid

Jul 21, 2018
    465
    156
    43
    Female
    Wat verdrietig en onzeker! Ik heb het ook meegemaakt vorig jaar, rond dezelfde termijn. 2 dagen na de echo kwam de miskraam spontaan op gang.

Sterkte!

5. Visser90

Visser90 Lid

Dec 4, 2017
    49
    50
    18
    Female
    Dankjewel!
    Ik hoop dat het snel opgang komt

6. momim

momim Niet meer actief

Vervelend zeg! Bij was eerste echo met 6w2d, daarna nog echo anderhalve week later, vlak voor onze vakantie. Uiteindelijk met 9w5d spontaan op gang gekomen tijdens onze vakantie

7. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    1,158
    442
    83
    Female
    Ik heb dit in juni ook meegemaakt, rond hetzelfde termijn. Een week later nog een echo om zeker te zijn maar voor die echo kwam het al natuurlijk op gang.
    Veel sterkte!

8. Visser90

Visser90 Lid

Dec 4, 2017
    49
    50
    18
    Female
    Bedankt iedereen!
    Ik ben inmiddels al bij de gynaecoloog geweest, en was niks veranderd. Heb pillen gehad om het op te wekken.. dit is inmiddels al gebeurd.. donderdag alleen nog een na controle..

9. K00

K00 Niet meer actief

Sterkte... "fijn" dat je lichaam het los gelaten heeft

Share This Page