Geen kloppend hartje gezien

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anna25, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi dames,

Ben vandaag 7 weken zwanger en vanmorgen de 1e echo gehad.
    Was er best zenuwachtig voor en had me er zo op verheugd maar er was geen kloppend hartje te zien... :(
    Het kan zijn dat ik korter zwanger ben als ik dacht, maar t zag er niet goed uit zei ze...
    Moet volgende week terug voor een nieuwe echo..

Voel me zo rot!! Boos en verdrietig..
    Had zo gehoopt dat het nu de 2e keer wel goed zou gaan.
    Moet wel zeggen dat ik er nu veeeel meer moeite/last mee heb als vorige keer.
    Heb zelfs al een buikje en best last van wat kwaaltjes...

Hoe gingen/gaan jullie hiermee om?
    Zie t echt even niet meer zitten...

Liefs Anna

2. anne85

anne85 Niet meer actief

sterkte!!

3. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hen bah meid maar het hoeft niet direct iets ernstigs te zijn!
    Houd moed!Sterkte

Spannend volgende week!

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Heb idd gelezen dat t ook te vroeg kan zijn geweest.
    Zou vandaag 7 weken zijn maar kan dus ook korter zijn.
    Ben erg benieuwd volgende week!
    Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven, maar ben wel erg onzeker nu...:(

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meid wat rot!!! Sterkte....en wie weet. Maar als het weer niet goed zit zou ik het toch eens verder gaan uitzoeken als ik jou was.

6. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ja goh kan me heel goed voorstellen.
    Heb je wel nog steeds last van gevoelige borsten en overige symptomen die je had? Dat is vaak wel positief!!

7. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja wil t idd dan ook uit laten zoeken want weet niet of ik t een evt 3e keer aan zou kunnen....
    Maar we wachten volgende week maar even af.
    Bedankt voor je reactie

8. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja heb super gevoelige borsten (zelfs als ik loop voel ik ze haha :p)
    ben nog steeds moe, vaak plassen, mn darmenbuikje zit er nog steeds.. Voel me echt nog helemaal zwanger!
    En heb afgelopen zondag nog een test gedaan (gewoon om te kijken eigenlijk) en de streep was een stuk donkerder dan die van vorige week maandag. Dus het hcg is ook niet afgenomen.

Hoop idd dat dit positief is en volgende week toch goed nieuws krijg!

Groetjes Anna

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wanneer heb je voor t eerst getest en weet je zeker wanneer je ei was ?

Succes en sterkte hoop dat alles goed zit.

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Heb vorige week maandag getest, duidelijk donkerroze streep.
    Afgelopen zondag, dus 2 dagen geleden was de streep nog donkerder!

Bij de 1e ronde clomid ben ik regelmatig terug geweest voor een echo om te kijken of 50 mg voldoende was, en had toen 2,5 week na de menstruatie mijn eisprong, en weer 2,5 week daarna werd ik ongesteld. Cyclus van +/- 5 weken dus.
    Als t bij de 2e ronde hetzelfde is geweest dan zou ik t weekend van 12-13 nov mn ei hebben gehad, maar voor mijn gevoel is dat iets later geweest, dus nu ongeveer 4 weken geleden.

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hier ook nog maar even een hart onder de riem steken meid.
    Ik duim heel hard voor je dat je bij je volgende echo een prachtig hartje ziet kloppen.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maar als jij ong 4 weken geleden je eisprong hebt gehad is het heel goed mogelijk dat jij nu dus pas 6 weken zwanger bent.

Als jij een cyclus hebt van 81 dagen en zwanger bent, ben je ook niet opeens 9 weken zwanger ;)

Als je 4 geleden eisprong hebt gehad reken je + de gratis 2 weken erbij dat is dus 6 weken.. en als je een late innesteling hebt gehad is t goed mogelijk dat je inderdaad nog niks ziet.

Ik duim voor je !

13. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Dank je, lief van je!
    Ik hoop t ook.....
    Nog 9 dagen wachten pff! :(

14. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Dank je wel!

Hoop dat ik misschien zelfs nog later mn eisprong en innestelling heb gehad en dus tussen de 5-6 weken ben.
    Hopelijk is er dan volgende week wel een kloppend hartje te zien..

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik duim voor je. Hoop van harte dat je inderdaad minder lang zwanger bent dan gerekend en dat je volgende week een mooie echo te zien krijgt!!

16. jazz

jazz Niet meer actief

Anna25...ondanks dat ik je niet vals hoop wil geven heb ik ook hetzelfde meegemaakt. Ik dacht bij de 1e echo dat ik net 8 weken was (expres gewacht tot de 8 weken voordat ik de echo zou doen), bleek ik een krappe 6 weken te zijn en was er een trage hartslag:( Ook ik kreeg het advies kom over een week terug en het is 50/50 kans dat het goed komt:(
    Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en het gaat goed.
    Het aparte is waarom ik je dit verhaal vertel is dat ik ook zwanger ben geraakt door clomid. Ik vermoed dan ook dat mijn niet dominate 3e eitje (overstimulatie clomid) mijn de zwangerschap heeft bezorgd. En dan zou ik inderdaad minder lang zwanger zijn. Maar zeker weet ik het niet;).....Er zat dus bij mij gewoon 2 weken tussen:(

Wellicht geeft dit je een beetje hoop. Waar ik wel echt veel aan heb gehad is het feit dat er geen bloeding was....dat gaf mij toch hoop...Sterkte met het wachten op de volgende echo.
    Ik hoop dat jij volgende week gewoon goed nieuws krijg.

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Het is idd 50/50... Aan de ene kant denk ik steeds dat t niet goed is, omdat de gyn al zei dat t er niet goed uit zag, maar aan de andere kant voel ik me nog zo zwanger! Heb idd ook (nog) geen bloeding gehad, en t voelt ook niet alsof die er zo aan zit te komen.

Wil eigenlijk binnen nu en een week nog een testje doen, om te kijken hoe de streep is.. Afgelopen zondag was ie nog zo donkerroze! En na een halve min. zag je de streep al verschijnen.

Maar bedankt voor je verhaal, geeft me weer een beetje hoop dat t natuurlijk ook de goede kant op kan gaan!

Wat zei de gyn tegen jou bij de 1e echo?
    En had jij meerdere eitjes? Want bij mij was de 1e ronde maar 1 ei..

Lfs Anna

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je testen zijn ook best hoop gevend hoor, als jij maandag posi teste en niet eens knalde dan ia het goed mogelijk dat je toen een prille 4 weken zwanger was.

Laten we duimen en hopen !

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    He bah, wat verschrikkelijk, die onzekerheid.. Ik hoop dat je indd minder lang zwanger bent dan je dacht en volgende week een mooi hartje ziet kloppen! Sterkte meis!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, lees nu dat jij ws op z'n vroegst 12-13 november je ei hebt gehad, maar dat je dat dus niet eens zeker weet? Heb je dat tegen de gyn gezegd?
    En bij tellen voor je zwangerschap moet je daar van uit gaan he, van je ei. Niet van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat is zeker als je cyclus langer dan 28 dagen is, helemaal geen handige rekenmethode!
    Een zwangerschap duurt 38 weken. Er wordt doorgaans met 40 weken geteld, uitgaande van de laatste menstruatie en een gemiddelde cyclus van 28 dagen met eisprong op dag 14. Maar er zijn meer vrouwen die daarvan afwijken dan vrouwen die precies zo'n gemiddelde cyclus hebben. Jij dus blijkbaar ook.
    Dat betekent dus dat jij nu op z'n hoogst 6 weken zwanger bent. Dat er nu nog geen hartje te zien was, zegt dus helemaal niks: dat is heel normaal, (ja, tenzij je gyn ongelovelijk heeft lopen inzoomen en zoeken, maar dat doen ze meestal niet, dan laten ze je dus gewoon later terugkomen).
    Tel dus gewoon even met die 6 weken, en dikke kans dat je daarop zelfs nog wat terug gezet wordt, als innesteling ook wat langer geduurd heeft. En zorg dat je gyn daar even van op de hoogte is, wanneer je je eisprong gehad hebt!

Sterkte met wachten!

Deel Deze Pagina