Zo was hij bij mij vorige week esthertie, dan zal hij bij jou waarschijnlijk volgende week wit zijn. Raar dat daar per persoon zo'n verschil tussen zit
Alles is goed gegaan.. Voel me lichamelijk op vermoeidheid na wel goed! Emotioneel was het vooral heftig bij binnenkomst.. haalde veel herinneringen op van de kerstdagen twee jaar terug! Nu languit op de bank en me een weekend laten vertroetelen
@PH1 Fijn om te horen dat het goed gegaan is en kan mij voorstellen dat het herinneringen boven brengt als je het al een keer eerder mee gemaakt hebt. Sterkte dit weekend en laat lekker voor je zorgen.
@PH1: fijn dat het goed is gegaan! veel sterkte en goed bij komen! Hier nog steeds bloedverlies na de curretage (nu een week geleden). Ik had gehoopt dat het al minder zou worden, maar soms wordt het ineens wat meer, met (soms vrij grote) stolsels. Soms helderrood, of iets donkerder rood. Ik merkte dat ik weer even ging Googlen of dit normaal is maar ik lees het hier op ZP en bij Wendy ook.. Ben dr gewoon zat van en wil dr vanaf (en weer verder..!). Maar goed, ik zal geduld. Ik ga maandag weer een zwangerschapstest doen, kijken of het al afneemt.
Wat vervelend Aadeebee. Dacht dat het met een curettage wel sneller achter de rug zou zijn. Maar blijkbaar maakt het niet echt uit. Gisteren was hier t bloedverlies praktisch weg en ineens in de avond weer een klein stolseltje en wat helder rood slijmerig bloedverlies. Maar vandaag weer praktisch niets. Steeds een beetje heen en weer geslingerd tussen de hoop dat t klaar is en de teleurstelling dat t toch niet helemaal zo is. Ik ga morgen de test doen. Doe het meestal voor het douchen maar ben net nog baar het toilet geweest dus morgen herkansing.
@AadeeBee Wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt. Ik dacht ook dat het bij een curettage korter zou duren. Kan dat bij mij niet meer herinneren, dacht maar 2/3 dagen. @Boebels Bij jou is het dus ook nog niet helemaal gestopt, dat is zeker irritant. Denk je dat het over is en de volgende dag komt er dan nog een beetje. Hoop dat je test morgen lekker licht is. Bij mij is het bloeden nu 4 dagen echt helemaal gestopt. Maar nog een positieve test en hoge temperatuur (helaas). Het betekend dus niet dat als het bloeden gestopt is ook al het hcg uit je lichaam is.
Bij mij begon het bloeden pas na een week. Ik heb geen stolsels en rood bloed verloren. Bij mij was het steeds bruin. Nu vandaag bijna niets geen bloed dus denk dat het nu op zn einde is.
Bij mijn vorige curetage heb ik een week heftig gebloed met stolsels.. nu bijna geen bloed en nog geen enkel stolsel
Blijf me verbazen hoe het per persoon allemaal verschilt het zoals bijv een zwangerschap. Hier nu weer geen bloed. Hoop nu toch echt wel klaar te zijn. Ben benieuwd naar de test vanavond. Tenp was al lager sinds een aantal dagen dus volgens mij zit mijn lichaam wel weer op het goede spoor. Ga morgen weer werken want kan niet tegen thuiszitten. Kijk wel hoe ik het trek. Duizeligheid gaat wel wat beter maar als ik te actief ben merk ik wel dat het niet goed gaat. Heb ook steeds periodes van ineens wazig zien. Soms duurt het maar 10 minuten maar soms ook veel langer. Denk dat dit ook met het vele bloedverlies te maken heeft. Blijf voorlopig de pillen maar slikken en als t komende week niet verbeterd ga ik toch maar aan de bel trekken.
Wat naar dat je nog steeds last heb van de duizeligheid. Mijn bloeddruk is van nature iets aan de lage kant waardoor ik iets sneller duizelig wordt/zwart voor mijn ogen zie. Maar heb nog nooit gehad dat mijn zicht wazig werd, alleen vlak voordat ik flauw viel (is een paar keer gebeurd). Ik zou toch voor de zekerheid even bellen.
Dat is dus het gekke. Ben dus niet meer duizelig. Hooguit bij echt flinke inspanning ineens en dat zich komt ineens opzetten uit het niets. Vandaag gelukkig geen last gehad. Verder getest en nog een heel licht streepje. Het hcg daalt goed!
@Boebels Oh dan is het al wat minder dan eerst toch? Wat fijn dat je test zo licht is nu. Ik durf niet zo goed weer te testen, ben bang dat hij nog steeds donker zal zIjn.
Snap ik,maar denk wel dat hij ook bij jou afgenomen is. Hij was al niet meer knalpositief dus het hcg was al aan het afbouwen. Misschien anders om bloedtesten vragen als het je onzeker maakt? Oh en heel blij hier. We gaan waarschijnlijk een Berner Sennen pup aanschaffen. Eindelijk na praktisch 10 jaar is hij overstag gegaan voor dit ras. Niet perse mijn eerste keuze ras maar wel heel passend bij ons gezin en ook wel eentje die hoog op mijn lijstje stond. Ga vandaag de fokker bellen of we kans maken op een pup uit het nestje van eind december. Straks weer aan het werk. Zie er tegenop en vang dat iedereen me zielig vind ofzo. Maar moet er een keer doorheen!
@esthertie, denk dat de test bij jou nu ook al wel weer lichter is, is je temperatuur al wat gedaald? Ik zou anders nog een paar dagen wachten dan is het zeker gedaald. @Boebels, wat leuk een pup, zou leuk zijn als je hem gelijk in december al krijgt. Spannend weer aan het werk, ik zag er ook heel erg tegenop maar achteraf vond ik het ook wel fijn om er over te praten. Wat betreft duizelig zijn heb ik gelukkig na de curretage niet gehad maar tijdens zwangerschap wel heel erg zag ook steeds sterretjes.
@boebels Wat super leuk een pup en dan van zo'n ras, dan heb je ook meteen een echt hond in huis Ik vind husky's zo mooi maar wil geen hond. Sterkte vandaag op je werk, misschien is het juist wel fijn om erover te praten. Weet iedereen het of ga je het zelf vertellen? @Wendy Mijn temp. zakt maar niet. Ik wacht dus nog met testen en een bloedtestvind ik nog wat vroeg. Als een zw. test over een week of 2 nog positief is da vraag ik er misschien om.
zou het niet kunnen dat er toch nog resten zitten? Ik zou het nog een weekje afwachten en dan toch aan de bel trekken, mocht er toch nog wat zitten kan het ook nog gaan ontsteken dan ben je dat in ieder geval voor.
Het zou kunnen al denk ik het zelf van niet. Het bloeden is echt gestopt. Heb na vorige week niet een keer meer een druppel gezien, voel mij verder ook goed. Mocht het echt te lang duren dan trek ik aan de bel. Heb gelezen dat het soms wel een week of 4-6 kan duren voordat alle hcg uit je lichaam is en ik zit pas op 2,5 week. De gyn. wil mij sowieso nog een keer zien na mijn eerste menstruatie.
Dat is wel fijn dat je zoiezo nog een keer terug mag komen, maar op deze manier zal het ook nog wel even duren voordat je een menstruatie krijgt lijkt me. Wist ook niet dat het zo lang kon duren voordat het HCG uit je lichaam is, bah, wel heel vervelend als je verder wil. Ik moet vanmiddag naar gyneacoloog voor nacontrole, ben benieuwd.