geen kloppend hartje meer.

Discussion in 'Miskraam' started by wendy424, Oct 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    De verlosksundige heeft me net gebeld en is nu een afspraak bij de gyneacoloog voor me aan het maken. Ik ga de tabletten proberen en hoop dat dat genoeg is.

Ik hoor zo direct wanneer ik terecht kan.

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Hoop dat je snel terecht kan en de tabletten zijn werk doen.

3. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

het beste advies is je eigen gevoel. Dat is wat mijn VK me ook heeft gezegd.
    Ik heb afgewacht. Had op 8+1 nog een kloppend hartje maar op 10+ 1 niet meer. Heb afgewacht omdat ik in het idee geloof dat moeder natuur ook tijd nodig heeft en het zelf kan regelen..
    het is op week 11 afgekomen.

Je MOET nu niets, je kunt op je gemak afwachten en ook gewoon elke dag even kijken naar de situatie en hoe je je erin voelt.
    Ga je pillen gebruiken en komt het niet af, dan mag je niet meer afwachten ipv infectiegevaar.

Sterkte in je beslissing, alleen jij weet wat je gevoel erin is.

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Ben het helemaal met je eens. Bij mij is hier tot 2 keer niets over gezegd door de vk of gynaecoloog "Ga je pillen gebruiken en komt het niet af, dan mag je niet meer afwachten ipv infectiegevaar."

5. MeFlower

heeft te maken dat de pillen ( cytotec) de baarmoedermond week maken.
    Nu zit hij dicht ter bescherming.
    Hier kwam het af savonds, en daarna een week zoals normaal menstruatie is. Uiteindelijk als ik optel, heeft mijn lijf er dus 3 weken nodig voor gehad. wat ook wel logisch is.

6. MeFlower

Ohja.. als je straks.. welke weg je dan ook kiest, bloed gaat verliezen, gebruik dan GEEN tampons. dat mag ook niet ivm infectiegevaar.

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    En niet in bad voor de komende tijd..

Wat een rotte situatie :( heb het zelf ook meegemaakt. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een combinatie van pillen en curettage. De (lagere dosering) pillen maakte mijn baarmoedermond week zodat de curettage makkelijker zou gaan. Heb een paar dagen gevloeid en wat lichte krampen gehad maar was prima te doen.

Ben het overigens eens met MeFlower, je moet nu niks. Denk er even over na het is niet niks wat je mee maakt. Heel veel sterkte!

8. Doppie

Doppie Actief lid

Feb 13, 2013
    471
    0
    16
    Heel veel sterkte meiden, Esther en Wendy en ook alle anderen die nu in hetzelfde schuitje zitten. Trek me terug uit je topic Wendy omdat dat dubbel voelt, maar lees nog wel mee omdat ik hoop dat alles goed gaat na al die weken. Het is allemaal zo herkenbaar van mijn MA vorig jaar.
    Sterkte lieverds en hopelijk snel kindjes die blijven 'plakken'

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Ik heb woensdag om half 11 een afspraak bij de gyneacoloog. Ik heb gezegd voor de pillen te gaan maar wil van hem alles nog een keer duidelijk uitgelegd hebben. Hoop natuurlijk dat het voor die tijd vanzelf komt maar zie het somber in. Ik wil zoiezo dat het snel uit me lichaam is want ik houd nu alle zwangerschapskwaaltjes en daar wil ik vanaf.

10. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Fijn, dat je een afspraak hebt. Ik wilde net vragen of jij je nog zwanger voelt? Ik wel af en toe nog zo'n vlaag van lichte misselijkheid, opgezette bolle buik, grotere borsten en gevoelige tepels.

@Doppie Dank je!!

11. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Ik heb ook nog grotere borsten en gevoelig vooral s'avonds, heel veel plassen vooral s'nachts, honger s'nachts en heel slecht slapen. Daarom wil ik ook dat het snel voorbij is allemaal want ik ben zo vreselijk moe, wil zo graag weer eens goed slapen.

12. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Vannacht eindelijk eens een nacht aan ene doorgeslapen en me kwaaltjes lijken nu ook wat minder.

Ik heb gister na een gesprek met me schoonzusje (3 miskramen gehad) besloten om toch voor een curretage te gaan. Dan weet ik zeker dat alles meteen weg is. Ik ben met de pillen namelijk ook een beetje bang wat me te wachten staat. Ik hoop dat de gyneacoloog na morgen snel een plekje voor me heeft.

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve Wendy en Esthertie

Wil jullie beide heel veel sterkte toewensen de komende periode!
    Dikke digiknuffel

Xxxxx

14. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    @wendy Dat kan natuurlijk ook, bij een curettage krijg je er zelf verder niets van mee. Weet je nog niet hoe laat je morgen terecht kan?

15. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Ik heb morgen om 10.25 een afspraak. Vind het denk ik wel fijn om er niets van mee te krijgen, denk dat ik het dan makkelijker kan afsluiten.

Ik hoop stiekem dat ze gelijk donderdag plek voor me hebben.

Voor jou ook spannend vanavond, hoop zo voor je dat de pillen nu wel gelijk hun werk doen.

16. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Fijn lekker nog in de ochtend morgen. Ik hoop dat je je beter voelt na de curettage dan ik de vorige keer. We zullen zien vannacht/morgen of de pillen iets doen.

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    ja ben ook wel blij dat ik zo snel terecht kan, hoop dan ook gelijk dat ze donderdag plek hebben, en zou wel fijn zijn als ik na de curretage me eigen goed voel.

Hou je me op de hoogte morgen hoe het vannacht gegaan is?

18. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

Apr 26, 2016
    322
    41
    28
    Heel veel sterkte Wendy en Esthertie!
    Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je Wendy, elke keuze die je maakt is goed. Mooi om te delen waar je voor kiest en hoe het verloopt.
    Ik hoop, Esthertie, dat het meevalt voor je (qua pijn) en dat het het gewenste resultaat heeft. Mij zijn de klachten van het opwekken achteraf gezien meegevallen (mentaal natuurlijk niet)..
    Ik voel me vandaag voor het eerst niet meer echt zwanger: m'n borsten deden afgelopen dagen nog zeer maar dat is sinds vandaag weg. Ook heb ik weer trek in avondeten en is de knagende honger overdag weg.
    Donderdag de echo om te kijken of het allemaal schoon is.

Succes en sterkte!

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Wat fijn dat alles goed gegaan is en de hcg nu uit je lichaam verdwijnt waardoor de zw. verschijnselen verdwijnen.
    Hier hoop ik ook dat alles goed gaat vannacht en er ook daadwerkelijk iets gebeurd.

@Wendy Ik hou je op de hoogte.

20. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    Hey Meis
    Ik lees nu pas hier je bericht
    Wat heftig zeg! Ik heb zo een echo (zelf ingepland) en ga er ook eigenlijk van uit dat het niet goed is :(
    Heel veel sterkte komende tijd

Share This Page