geen kloppend hartje meer.

Discussie in 'Miskraam' gestart door wendy424, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Gelukkig dat het een stuk minder is nu dan, hopen dat het snel verdwijnt.

2. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    @ Wendy: gelukkig is je pijn weer minder, hopelijk blijft het zo. Er gebeurd inderdaad natuurlijk nog al wat in je lichaam.

@Esthertie: fijn dat je snel een controle echo hebt en hopelijk alles schoon en op naar een nieuwe start!

Hier gebeurt vandaag ook weer vrij weinig, paar druppels bloedverlies maar da's dan ook alles. Moe en wat hoofdpijn maar wederom geen buikkrampen. Morgenochtend gelukkig al de echo en dan weten we meer. De gynaecoloog zei dat ze een curretage doen als de medicatie het restweefsel niet heeft opgeruimd. Dus daar bereid ik me in mn hoofd maar vast een beetje op voor...

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @AadeeBee Wat balen dat het toch niet los komt, maarja als het blijft zitten is ook niet goed. Sterkte

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38

wat balen idd dat het zijn werk waarschijnlijk niet gedaan heeft, maar wel 'fijn' dat het dan gecurreteerd wordt en je niet weer met pillen hoeft, dan kan je daarna in ieder geval verder.

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @AadeeBee @Wendy Hoe is het bij jullie?
    AadeeBee Nog verder iets los gekomen? heb je de gyn. al gebeld?
    Wendy Bij jou de pijn helemaal weg?

Ik heb vannacht krampen gehad en weer meer bloedverlies, dacht juist dat het minder aan het worden was. Denk niet dat de controle afspraak morgen bij de gyn. door gaat. Ga vanmiddag wel even bellen.

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hier is het ook overgegaan in echte krampen in me buik, ben dus helaas nog niet pijn vrij, is ongeveer nog hetzelfde als gister qua pijn.

Wat klote dat je nu weer meer bloedverlies hebt, lijkt wel geen einde aan te komen zo. Verlies je ook stolsels of alleen bloed?

7. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Hi, ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest, maar helaas heeft de medicatie niet gewerkt. Ik ga vrijdag voor curretage! Bah ik baal dr echt ontzettend van... Lange nasleep zo. Ik had ook gehoopt dat het dan morgen of woensdag ofzo zou kunnen, nu nog wachten tot vrijdag, bah...

Jullie dus ook nog niet klachtenvrij?!
    Misschien juist goed als je wel een controle hebt, Esthertie? Kunnen ze kijken of het al bijna schoon is.

Moet jij ook voor controle Wendy, na curretage?

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ah wat vervelend, zo is het inderdaad wel een hele lange nasleep.

Ik ben inderdaad ook nog niet klachtenvrij maar gaat wel steeds beter. Vind het alleen zo raar dat ik helemaal niet bloed.

Ik moet ook op nacontrole 21 november. Dan krijg ik een echo om te kijken of alles goed hersteld is.

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Nou het schiet bij ons alle drie niet echt op zo. Het is donkerrood bloed met soms kleine stolsoltjes erin, geen grote stukken zoals in het begin. Ga jij nog bellen voor de zekerheid of hebben ze gezegd dat je er nog buikpijn van kan hebben?

@aadeebee Dat is misschien ook weer zo, ik bel vanmiddag even en hoor dan wat zij adviseren. Krampen zijn bijna over, af en toen nog een steek is het nu.
    Balen dat je niet eerder terecht kan, ik begrijp zo goed dat je het snel achter je wilt laten en verder wilt. Ik voel dat ook zo.

10. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Nou we gaan lekker alle drie inderdaad ... ;)

Fijn elkaar op de hoogte te houden! En we houden goede moed natuurlijk he..ppfff... al lijkt dat soms eventjes verdwenen...!

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    He ja inderdaad :( Ik heb net de gyn. gebeld en zij stelde voor om inderdaad toch gewoon langs te komen. Ze gaan kijken of alles weg is.
    We houden moed, het komt uiteindelijk allemaal goed.

12. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb besloten dat als het donderdag nog niet over is ik ga bellen, dan is het een week geleden. Ik heb op internet gelezen dat de krampen ongeveer een week kunnen aanhouden. Ik heb nu ook een heel klein beetje bruinverlies, misschien dat de laatste restjes er nog uit moeten dat ik daarom nog wat kramp heb.

Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met jullie vind het heel fijn dat ik dit kan delen met jullie, jullie maken hetzelfde door en dat mis ik toch wel een beetje in me omgeving.

Misschien leuk als dit achter de rug is een nieuw topic te starten als we weer starten voor een nieuwe zwangerschap

13. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Nou Wendy en esthertie niet zo'n succesvol zwangerschapsclubje zaten we in. Helaas mag ik zoals verwacht mij ook bij jullie aansluiten. 2 weken geleden is het hartje gestopt zoals ik al dacht. Vandaag belt de vk mij om te laten weten wanneer ik naar het ziekenhuis kan.
    In neig naar medicatie omdat ik narcose doodeng vind. En bang ben voor blijvende schade. Maar de opties ga ik goed doornemen. De vk zei dat ik echt niet moet gaan werken. Maar eigenlijk wil ik dat wel gewoon. Of heb ik geen realistisch beeld volgens jullie?
    Eerdere miskramen waren minder heftig als een menstruatie maar ben nu verder natuurlijk.

Hoe gaat het inmiddels met jullie?

14. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Dat zou dan goed kunnen dat het nog het laatste beetje is, is het nu alweer minder? Ik vind het ook echt fijn om het hier te kunnen delen en vind het een goed plan om straks een nieuwe topic te openen en verder te kletsen.

@Boebels Nee, wat rot dat dat je gevoel toch werkelijkheid geworden is en het niet goed gegaan is. Met hoeveel weken is deze keer het hartje gestopt? Gevoelsmatig wist jij het dus eigenlijk al best lang. Valt het emotioneel heel zwaar?
    Bij mij is het beide keren binnen 2 weken niet vanzelf gekomen en heb ik voor medicatie gekozen. De eerste keer heeft dat niets gedaan en ben ik uiteindelijk gecurreteerd. Kwam naar uit de narcose en hield er een beetje een rot gevoel aan over. Deze keer hebben de pillen wel hun werk gedaan en krijg ik vanmiddag een echo om te zien of alles weg is. De vorige keer was ik in loondienst en heb ik mij ziek gemeld, ik wilde toen echt niet gaan bloeden en buikpijn krijgen op mijn werk. Wetende dat ik nog met de trein naar huis moest. Nu werk ik als zzp-er vanuit huis dus dat is heel anders.
    Je moet op je eigen gevoel af gaan en goed overleggen met je gyn. en vk. Veel sterkte.

15. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    @ Wendy & Esthertie: ja ik vind het ook fijn om te kunnen delen met jullie, als je hetzelfde mee maakt is het toch anders dan je omgeving (die goed meeleeft hoor, maar het voelt anders inderdaad). Goed idee van het nieuwe topic straks, na vrijdag wil ik graag een nieuwe start maken en gaan we er weer voor!

Ik heb alleen nog drupjes bruinverlies nu, geen krampen meer. Ik moet morgen naar pre-operatieve bespreking om alles door te spreken en heb vrijdagmiddag de curretage. Ik heb eerder narcose gehad en werd daarna erg misselijk, dus maar even aangeven. Hopelijk voel ik me dan na het weekend weer een beetje fit. Is twee dagen rustig aan doen thuis voldoende denken jullie? Wil maandag wel weer aan het werk gaan denk ik.

@boebels: wat ontzettend rot voor je! Helaas dus hetzelfde verhaal, dus herkenbaar hier. Ik zat in het "Juni-mama's-clubje' hier op ZP. Heel veel sterkte en succes! Ik heb ook eerst voor de pillen gekozen, maar na twee kuren moet ik helaas nu alsnog voor curretage. Doe wat goed voelt voor je!

16. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ah Boebels wat jammer dat je voorgevoel klopte. Mij is de curretage echt 100% meegevallen en heb van de narcose helemaal geen last gehad, het is een hele lichte narcose en het duurt maar heel kort. Wat ik er vooral heel fijn aan vond is dat ik niet meegekregen heb wat er uit is gekomen, lijkt mij heel naar om dat te moeten zien.

Ik heb in afwachting van de curretage wel gewerkt, ik vond de afleiding wel fijn anders ben je er constant mee bezig.

Heel erg veel sterkte. Dikke knuffel

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik ben vanochtend wakker geworden zonder pijn en voel nog steeds niets dus denk dat ik er doorheen ben.

hoe gaat het met jou?

18. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Wat fijn, dan hoop ik dat je het gehad hebt en alles achter de rug is.
    Hier af en toe nog wat steken en bij het afvegen flink wat donkerrood bloed/stolsols. Ben benieuwd wat ze straks zeggen want het wordt niet minder.

19. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Zou inderdaad wel even aangeven dat je er vorige keer misselijk van geweest bent, hopen dat je er nu geen last van hebt, het is een lichte narcose dus misschien valt het mee.

Ik ben gister ook weer aan het werk gegaan, maar bij mij zaten er wel 4 dagen tussen, maar bij mij kwam de pijn pas na 2 dagen opzetten, ik zou gewoon even aankijken hoe je je voelt.

20. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat vervelend, zal dan toch nog niet alles weg zijn na de pillen dat je zo blijft bloeden? Hoop zo voor je van wel. Laat je het straks even weten?

Deel Deze Pagina