Geen kloppend hartje meer..

Discussion in 'Miskraam' started by Jairy0811, Dec 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113
    Cindy, ookal ben je nog in afwachting je mag als je wil gewoon mee schrijven in het andere topic straks. We hebben de miskraam misschien al gehad, maar de meeste van ons moeten eerst nog een menstruatie afwachten voor ze echt door mogen.
    Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou.

Ik denk dat ik de foto te snel heb gemaakt na het testen ofzo, want nu ziet de test er zo uit (wel bijna 4 uur later).

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Ik beval ook pas volgende week... Dus ik ben ook nog niet toe om aan een volgende zwangerschap te denken!

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Ik vind een nieuw topic prima onder het kopje zwanger worden. Klopt Tout, ee loopt al een topic van mij maar die gaat over meerdere miskramen en dat is voor hier niet op iedereen van toepassing. Wel dat we dit allemaal meemaken in december dus zal zo een topic starten.

Jeetje Jairy dat gaat snel bij jou zeg! Mijne was dinsdag echt nog knal positief. Ik doe dinsdag weer een testje. Mijn bloedverlies is trouwens enkel bruin, en het is ook niet echt bloed, naar eerder bruine afscheiding, alsof dat nog restjes zijn die nu langzaam afgevoerd worden.

Bubbels mijn symptomen worden altijd minder als het hartje is gestopt. Ze gaan weg een paar dagen na de daadwerkelijke miskraam. Zo had ik een dag na mn miskraam nog mega opgezwollen en pijnlijke borsten, wat langzaam minder werd een paar dagen later.

Lady dikke knuf, wat kan kerst dan zwaar zijn he. Op zich hoef je niet te testen hoor, ik deed het uit nieuwsgierigheid, niet omdat het moet. Ik vind je gekozen titel heel mooi, ik zal hem overnemen!

Cindy tuurlijk mag je meepraten in het nieuw clubje, jij bent nu toch ook een mk aan het doormaken, ondanks dat hij er nog niet uit is. Nogmaals heel veel sterkte.

Lola ik hoop dat je hcg erg snel weg is. Toen mijn hcg nog hoog was kreeg ik ook ronde de normale tijd vruchtbaar slijm, maar doordat ik ook temperatuurde weet ik dat ik die ronde geen eisprong heb gehad, dus wanneer je er meteen weer voor wilt gaan is een zwangerschapstest dan idd wel handig om te doen, dan krijg je inzicht. En eerste menstruatie verschilt per persoon maar de meeste vrouwen krijgen 6-8 weken na curretage/pillen hun eerste menstruatie (sommigen met en anderen zonder eisprong).

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Nieuw topic aangemaakt! Ik stel voor om vanaf nu alleen nog daar schrijven want anders gaan verhalen door elkaar lopen en is het moeilijk gevolgen. Ik heb mn laatste post daar ook neergezet.

Tot in het andere topic!

5. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Ik praat graag mee in het nieuwe topic

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

Nov 21, 2014
    838
    81
    28
    Female
    Hallo Meiden,

Allereerst wens ik iedereen een voorspoedig 2017 toe, dat dit jaar ons mag brengen wat we allemaal zo graag willen. Dat ons verder verdriet en tegenslag bespaard mogen blijven. Mijn gedachte zijn even extra bij bubbels en Cindy, jullie zitten nog in een ongelooflijk moeilijke tijd en hebben een verschrikkelijk moeilijke keuze moeten maken. Heel veel sterke met wat jullie nog door moeten maken!

Share This Page