Meiden ! Gister een twijfel test.. heel vaag beginnend streepje. Vage klachten sinds gisteren vooral ongi kramp en rugpijn. En maagzuur/oprispingen. Ik deed de test en na 1 min een tuurstreep. Ik krijg m slecht op de foto maar hij is hier duidelijk ! Ben zo hyper.....
Jeetje, moest echt even HEEL goed kijken, maar zie op de onderste iets van een heel licht streepje. Spannend meid! Hopelijk is je test overmorgen een stuk duidelijker
Ja je krijgt m amper op foto door fel licht. Maar hij is weer duidelijker dan gister. Wat meer droog hierzo.
Hihi hij is ook tuur. Ik heb ook iedere maand streepjes gehad meiden. Maar die waren grijs. Deze is duidelijk roze. En gister op 2 kv2v5 ook streep. Van vandaag is opgelopen. Net action gedaan en ook n zelfde tuurstreep. Vooral de klachten veraden het. Ik weet dat het nog Mis kan gaan hoor.. ben daar heel reeel in. Ben ook pas 10DPO
Ik zie het ook heel licht hoor heb hem vergroot met mijn iPad dan zie je het duidelijker. Duim voor een mooie oploper de aankomende dagen
Haha ik dacht nu gaan we een knaller zien Maar ik zie idd een heel licht streepje! Hopelijk snel een mooie duidelijke streep
Ik snap het dat sommige van jullie m niet zien zo ! Hij is zo veel onscherper.. maar hij staat er echt !! Na 2 min kan het toch geen indroger zijn toch ? Ik heb er net nog 1 gedaan. Weer binnen de tijd, hetzelfde streepje. Zelfs iets duidelijker... ff bewerkt Heb echt last van aanhoudende lage rugpijn, ongi krampen en spierpijn rond mn bil/lies/benen. Spannend, moet het maar afwachten.
Mega spannend dit ! Sinds gisteren 4 kv2v5 gedaan.. alle 4 streepjes en de laatste is het duidelijkste. Nou heb ik net een early kv gedaan en die was negatief ... das wel erg raar of niet ? Misschien zit ik er toch naast en zijn t toch valse streepjes Ik lig nu op bedje, koppijn en lage rugpijn
misschien beter even wat geduld verzamelen zoveel testen heeft weinig nut als je nog te weinig hcg aan maakt voor een duidelijkere streep. wacht 2 dagen en dan heb je hopelijk een mooie duidelijke streep