Gezien mijn voorgeschiedenis is de kans op een spontane zwangerschap uitermate klein... Maar sinds een aantal dagen was ik erg misselijk en had erg gevoelige borsten. Anders en erger dan voor mijn menstruatie die er aan komt. Maar ik ben al heel vaak in die valkuil gestapt, dus ik weet dat mijn lichaam me behoorlijk kan foppen helaas. Gister tegen beter weten in een Predictor Early gekocht (na berichten hier over KV 2v5 durfde ik die niet te halen hahaha) Ik dacht dat ik sterk genoeg was om te wachten tot zaterdag (NOD), maar nee natuurlijk niet. Manlief de deur uit. Dochter slaapt. Ik kon me niet bedwingen en ging eigenlijk uit van omo-witte test. Niet dus. 3 dagen voor NOD, 12 dagen DPO. Kijken jullie of ik het me niet verbeeld.... Of ben ik blij met een dooie mus en geeft Predictor Early vals-positief.. (ja ik weet dat er tussen nu en NOD nog heel veel mis kan gaan en daarna ook...; maar dit is mijn eerste spontane zwangerschap in bijna 9 jaar!) Ik ben ff perplex....
Vind hem al zeer duidelijk voor 12 dpo! Als hij binnen afleestijd zo was wens ik je Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie duidelijk een tweede roze streepje, dus je verbeeldt je niks! Naar mijn weten geeft de predictor geen vals positief. Dus volgens mij ben je zwanger. Voorzichtig gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Ik vind het een mooie streep. Die predictors zijn super. Ik ken er geen valse strepen mee tot nu toe en zeker niet zulke mooie als deze. Het is je enorm gegund na al die jaren! Ik duim voor een plakker
Wauw, al duidelijk hoor! Wat bijzonder dat je gezien je voorgeschiedenis alsnog een spontane zwangerschap hebt!
Oh wat word ik zo blij van verhalen als deze.. geen twijfel: dat is een positieve test. Gefeliciteerd, geniet ervan!!
Dank voor jullie reacties. Ik kan het nog niet zo bevatten. Ik test nog wel even door... Bizar dit....
Je bent niet de eerste waarbij een zwangerschap spontaan komt nadat een eerste jarenlang en eindeloze behandelingen heeft geduurd. Geweldig!! Gefeliciteerd je bent zwanger!!!
Mooie duidelijke streep hoor gewoon zwanger Gefeliciteerd en wat een mooi spontaan cadeautje dan in al die jaren