Helaas geen goede echo. Er was verdikt slijmvlies en een vruchtzak te zien. Maar te klein voor deze termijn. Ook twijfel of er een vruchtje in zat of niet. Vandaag 6 weken/op zijn vroegst 5+6.
Dit zijn de fotos. @RoGiJuLi bedankt voor je reactie, ze gaf wel duidelijk aan dat het niet goed zit omdat we zeker zijn van de termijn ivm de IUI. Ze wist ook niet zeker of ze een vruchtje zag en de vruchtzak was dusdanig klein voor 6 wkn dat ze dit volmondig zei er was ook verder geen twijfel en ze gaf zelfs aan dat ik goed moest laten controleren op een bbz in het ziekenhuis, toen ik haar vroeg of dat wel mogelijk was gezien de vruchtzak en eventueel vruchtje in de baarmoeder zit, gaf ze aan dat dat ondanks dat, alsnog wel kan maar mijn eierstokken er verder rustig uitzien. Ze wenste ons sterkte met de aankomende miskraam en het vervolg van het traject. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf natuurlijk ook al geen goed gevoel erbij had en in combinatie met het traag stijgende hcg heb ik weinig hoop. Donderdag heb ik de echo in het ziekenhuis. Vreselijk naar in ieder geval. En geen mooi einde van 2022 wat toch al zo rot was
Voor 6 weken idd geen mooi beeld en in combi met je gevoel lijkt mij het ook niet goed dit. Sterkte! Wat een rot einde van t jaar... Ben wel opgelucht voor je dat het wel in de baarmoeder zit, ik kreeg te laat knaltesten en dat was de verkeerde plek.
Shit wat enorm balen zeg. Wat rot om zo het jaar uit te gaan. Heel veel sterkte en dat jullie grote wens in 2023 maar uit mag komen! ❤️
Dankjewel voor jullie lieve reacties meiden! Ik had al de twijfel over de latere knaltestjes. En de lichte test tussendoor... voelde al niet goed. Op naar 2023 maar
Wat een verdrietig nieuws oo het einde van het jaar. Sterkte voor jullie beide. Ik hoop dat 2023 jullie een lief klein kindje geeft. Take care