Dag ladies, Ik wilde even jullie mening over het volgende: Ik teste vorig week meerdere malen podsitief (k2v5, CB en action). Blij!! ik was zwanger!! Nu kreeg ik in de nacht van zondag op maandag kramp en toen ik maandag wakker werd had ik ook wat bruin (oud) bloed verloren. Ook die dag en de dag erna (gister) had ik wat bloed met slijm verlies (sorry). Nu (de 3e dag, lijkt het alweer gestopt en heb ik alleenbij t afvegen wat bruin. Ik lees zo veel verschillende dingen op forums en sites dat ik er onzeker van wordt. Ik was 4 weken en 4 dagen zwanger toen het begon maandag. Zijn er meiden die dit ook mee gemaakt hebben? Ik heb de VK en HA al gebeld. Zij zeggen afwachten, dit doe ik dan ook maar ben op zoek naar ervaringen. Alvast bedankt!
Hoi, ik zou nog eens testen met een kv test, kijken of die een stuk lichter is geworden, of juist een stuk donkerder, aan de hand daarvan kun je vaak wel een redelijke inschatting maken.
Vind het heel lastig adviseren... Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, maar wat voor de een helpt is voor de ander juist helemaal niet fijn... Begin okt testte ik positief, ook een digitale gaf zwanger aan... ik deed elke dag een test en deze liep mooi op... Ik had al snel een donkere test en opeens bleef hij hangen....en toen liep hij af... Pas toen hij alweer bijna wit was begon ik bloed te verliezen... Ik was 5 weken zwanger... Het was heel pijnlijk, maar ik vond het aan de andere kant toch ook fijn dat ik al wist dat het zou gaan komen door de testen die afliepen... Als je het trekt, dan zou ik ook een testje doen om te kijken hoe het nu zit met je hcg... Heel veel sterkte in ieder geval in deze onzekere periode! Ik hoop voor je dat het niks ergs is en je gewoon lekker zwanger mag blijven!
De testen zeggen helemaal niets hcg blijft nog eel even in je lichaam en het zakt pas op het moment dat je helemaal schoon bent. Ik zou even kijken of je ergens een echo kan laten maken vof hcg laten prikken. Heel veel succes en ik duim dat het goed zit bruin bloed is namelijk oud en dat wil niet gelijk zeggen dat het fout is
Dit klopt inderdaad als je wat langer zwanger bent. Ts is morgen nog maar 5 weken, dus nog geen week overtijd. als het dan heel vroeg is misgegaan (zondag al) is de kans op een hele lichte test behoorlijk groot. Mocht ze nog gewoon zwanger zijn (wat ik wel denk en hoop) zouden de testen best een heel stuk positiever kunnen zijn. Op een echo kun je nu nog helemaal niets zien, dat heeft geen enkele zin op deze termijn. Inderdaad zegt bruin bloed totaal niets, ik denk ook dat er niks bijzonders aan de hand is, pas wanneer je helderrood bloed verliest , met stolsels en pijn wordt het zorgelijker.
Dat klopt niet...ik begon pas te bloeden toen de testen alweer bijna wit waren.....Dus eerst zakte mn hcg en toen kwam t los.....
Dikke knuffel! Wat is het toch heftig he dat had ik van te voren ook nooit verwacht toen ik begon met zwanger worden of beter willen worden. Ti's allemaal zo spannend en dan hakken dit soort momenten er zo in... Veeeeeeel sterkte
Ts Heel veel sterkte! Hier liepen beide keren ook mijn testen terug naar wit en mijn cb s van 2-3 weken zwanger en 3+ terug naar uitslag niet zwanger... Hcg viel eerder weg pas bij wit begon het bloedden.
Maar het hoeft niet. Geen (rood) bloed geeft moed. Ik had bij mijn oudste ook ineens een lichte test. Was compleet in paniek vanwege deze verhalen maar het bleek onterecht. Ik had toen ook veel en vaak bloedverlies. Wn toch zit er heus een tweejarige bij me op de bank.