Geen knaltest meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by limili, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Je bent miss onzeker want je maakt jezelf onzeker dus stoppen met testen!!
    1: het kost je onzinnig veel geld, 2: je gooit jezelf alleen maar in de stress wat slecht is voor de kleine en 3: je heb al positief getest en een kloppend hartje gezien!
    Hoeveel bevestiging wil je nog meid?!?

Ik had 1 vage test op mijn NOD van cb en daar liet ik het bij, rond de 7e/8e week kwam de vrouw van de MvM en toen was ie mooi positief. Verder nooit meer nagekeken.
    Het enige wat jou vertrouwen kan geven in jezelf en deze zwangerschap ben JIJ en niet een test...!

Dus ajb stop ermee en heb vertrouwen :)

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je op denkt te schieten met al die testen. Het kost je handen vol met geld en je wordt er niets wijzer van. Ik zie het nut er niet van in.

3. Searwen

Searwen Actief lid

Mar 22, 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1 Een positieve test zegt niets over de gezondheid van het kindje. Ga er gewoon vanuit dat je goed zit, je hebt een kloppend hartje gezien!

4. Nei88

Nei88 Lid

Dec 24, 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je onzekerheid. Ik ben er ook ingetrapt. Ik had nog een testje liggen en was gewoon nieuwsgierig of zo'n streep steeds donkerder werd. Toen de streep ineens super vaag bleef raakte ik ook in de stres. Hoewel ik van te voren al wist dat testen tijdens de zwangerschap niet handig is, heb ik het toch gedaan.

Achteraf kon ik mezelf wel voor me kop slaan want bij de echo 2 weken later bleek er helemaal niets aan de hand. Ik heb dan ook geen test meer gedaan;) om verdere ongerustheid te voorkomen.

Hopelijk stelt dit je een beetje gerust want voor alle dames die zelf niet meer hebben getest maar hier wel commentaar geven (ook al is dit goed bedoeld) achtaf weten we dat het niet handig was maar dat neemt de onzekerheid niet weg :)

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ophouden met testen!!!!!!!! Dat zegt NIETS over je zwangerschap. Je kan gerust knaltesten hebben en een MK hebben en omgekeerd.
    Gewoon beginnen genieten van je zwangerschap en nu niet onnodig zorgen gaan maken, je zal er al genoeg hebben als je ukje geboren is, haha (een mama maakt zich altijd zorgen)...

Share This Page