Hai iedereen, Ik ga deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruiken. Heb een aantal doosjes opgehaald van de Action (iemand hier ook ervaringen mee?!). Nu ga ik altijd sochtends om 7 uur al van huis weg en ben ik pas om 8 uur thuis. Op het werk wil ik liever niet testen omdat ik wisselende pauzes heb en savonds een tassen controle krijg. En het is niet echt de bedoeling dat iemand weet dat we bezig zijn voor een kindje. Ik wil dus savond om ongeveer 8 uur gaan testen. Is dit erg of kan dit gewoon...
Om 8 uur testen is geen probleem word alleen wel aangeraden tussen 12 en 18 uur. Omdat vaak de piek ochtends begint als je dan een hele korte piek hebt zou je hem kunnen missen. Hier werken die van de action. Prima echt een knaller kunnen vinden.
Ik kreeg geen knallers met die van de action. Had wel een dag een donkerste streep en die was voor mij positief. Dit kon ik met temperatuurstijging bevestigen. Ik ben nu wel een ander merk aan het proberen.
Geen ervaring met action testen.. gebruik altijd die van zwanger en kids. Ook niet duur. Savonds kan wel, maar dan wel steeds op t zelfde moment. Als je hem dan ziet oplopen, doe je er overdags nog 1. Kan toch stiekem? Bij positieve testen zie je ze bijna meteen oplopen. Dus hoef je niet lang op de wc te blijven zitten En je kunt ze weggooien naderhand, voordat je naar huis gaat