Hoi iedereen, 3 jaar lang verdriet, hoop en onzekerheid of wij ooit ouders zouden worden. Ze zijn voorbij want ik ben eindelijk zwanger Ik heb 2x een ICSI behandeling gehad en daaruit kwamen totaal 3 embryo's uit voort helaas kwam hier geen zwangerschap uit. Mijn man en ik lasten een pauze in en wilden april weer verder gaan. Toen in januari mijn menstruatie uitbleef durfde we het niet te geloven en dachten dat mijn lichaam gewoon wat van slag was. Op een gegeven moment heb je geen hoop meer dat het ook nog spontaan kan. Uiteindelijk op dag 37 van mijn cyclus toch getest en daar stond ik dan vol verbazing naar een test te kijken waarop 2 streepjes te zien waren! De test was over de datum dus ik kon het niet geloven, maar na 4 testen geloofde ik het dan eindelijk, ik ben zwanger!! Mijn man en ik zijn dolgelukkig en nu 10 weken zwanger. De fertiliteitspoli bood ons 2 echo's aan en een afrondend gesprek ondertussen ook bij de verloskundige geweest en alles is goed Onze zwangerschap is een wonder en ik wilde mijn verhaal delen om degene bij wie het ook niet makkelijk is een hart onder de riem te steken! Liefs