Ik heb even een vraagje , ik blijf testen word je helemaal gek van weet dat het geen zin heeft hoor had vorige week een cb 2-3 weken en gister weer een cb gedaan en die gaf weer 2-3 weken aan.. Nu heb ik er net een van de action gedaan wel de early want de andere waren er niet en die geeft dit aan is dit niet te licht? Ik zou nu 6 weken moeten zijn ongeveer Moet ik me zorgen maken..
Hey! Die 2-3 weken gaat uit van een aantal medianen en statistieken van HCG en is dus niet op elke vrouw toepasbaar..Bij iedereen stijgt de HCG op een ander tempo dat is niet direct een indicatie dat er iets mis is gelukkig. Ik denk dat de action test niet donkerder kan worden dan dit hoor Ik snap je onzekerheid heel goed, ik duim met je mee! Heb je al eens gehoord over het hook effect? Denk dat je rond 6 weken wel mag stoppen met testen...Maar ik begrijp maar al te goed dat je die zekerheid wil hebben..Als je er echt niet onderuit kan en bevestiging wil hebben zou ik eerder HCG laten prikken bij de huisarts! Dat is betrouwbaarder dan de tests! Ik duim heel hard voor je voor een sticky baby maar tot nu toe zou ik me niet al teveel zorgen maken over de tests!
Te licht? Hoe donker zou het kunnen denk je? De 2-3 bij 6 weken is misschien vanwege minder geconcentreerde urine?
Stop met testen! Iedereen maakt zich helemaal gek hier met die cb testen. T zegt helemaal niks. Ik heb nooit een knal test gehad, ben met 16 dpo gestopt met testen omdat ik mezelf ook gek maakte. Een echo is t enige wat duidelijkheid geeft. Vanaf zes weken kan je een vroege echo plannen