Hellup!!! Onze zoon krijgt nog volledige borstvoeding, hij kreeg om 23.00 gekolfde melk met rijstebloem erdoor en sliep mooi door tot ongeveer 7.00. Maar vanaf deze week heeft meneer bedacht on weer twee keer wakker te worden 's nachts! En ik wordt er gek van. Merk van mezelf dat ik er niet vrolijker van wordt. Tegen niemand... Nu vraag ik me af of ik misschien de laatste fles niet kan overstappen op flesvoeding? Dat vult toch meer? Zal dot helpen? Wie heeft ervaring??
Mijn dochter kreeg ook rijstebloem, hielp ook erg goed tot een week of 2 later. Ze kreeg er meer honger van dus zijn we er mee gestopt. Weet niet of je bv met ha melk mag mengen? Is dat wat?
Waarschijnlijk gewoon een periode die niet per se door honger veroorzaakt wordt. Bij mama honger kin je zoveel voeding geven als je wilt maar dat zal weinig helpen
Hier sinds 2 weken de laatste fles om 23:00 kv met 3 lepels rijstebloem. Stijn komt helaas nog steeds 1 keer per nacht net als voorheen toen de laatste voeding nog bv was. Enige voordeel is dat ik 1 keer minder kolf en zelf om 22:00 naar bed ga omdat mijn man de fles kv doet.
Hier krijgt mijn zoon ook zijn laatste voeding KV. Nu is hij 6 maand en komt nog wel 1 x per nacht voor BV. Lekker aan toe geven.
Met 3,5 maand heb je ook nog kans op regeldagen.. Hij is nog zo klein. Is al heel knap dat hij doorslaapt. Ik zou er gewoon aan toegeven of je nu KV of BV geeft. En wat anderen zeggen het kan ook nog mamahonger zijn. Echt geniet er nog maar even van, voor je het weet zijn ze 1, lopen ze rond en denk je waar is mijn baby gebleven.
hier vannacht ook wel 4 keer Maar ook nu is ze nog onrustig dus ik denk een sprong. Normaal is het nl 1 of 2x. Denk niet dat een fles helpt.