Wanneer korte broek aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mizz, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zulk heerlijk weer! Ikzelf loop niet heel snel in een korte broek maar vind t nu best warm! Mijn dochter is erg warmbloedig. Wanneer trekken jullie je dreumes een korte broek aan? Ik twijfel omdat zij toch voornamelijk in de schaduw blijft met haar 13 maanden..

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier nu echt nog niet. Katoenen legging/broekje aan kan eigenlijk heel lang bij onze kids (hebben het ook snel warm). Helemaal in de schaduw. Pas bij echt zomerse temperatuur gaan we korte broeken aandoen.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook een wat dunnere broek aan (1.5 jaar) maar wel shirtje met korte mouwen. Zoon van bijna 3 wel korte broek. Nu nog niet trouwens maar vanaf vanmiddag. Ik vind het 's morgens nog te koud

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier wel in korte kleertjes , we wonen in Brabant en hier ist echt warm!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij in het westen en dochter heeft een dunne spijkerbroek met daarop een tuniekje met lange mouwen.Hier staat er best een fris windje (helaas),
    Het moet hier toch echt warmer worden voor jurkjes en blote benen.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hier nog niet zoontje is 7 maanden en zal op een kleedje in de schaduw liggen. beweegt nog niet echt en is daarnaast nog snotverkouden en hoest als een gek. Ik heb dus katoenen broekje, romper korte mouw en shirtje lange mouwen. Sokjes kunnen uit en misschien straks zijn shirtje. ..

7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier waren we net lekker buiten op de kinderboerderij en het was goed warm, was blij dat hij korte broek en korte mouwtjes aan had.
    Hier in huis en in de tuin is het weer wat frisser, dus als hij straks geslapen heeft krijgt hij gewoon weer een lange broek en een shirt met lange mouwen aan.
    Vind dit wel een beetje lastig weer zo.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier is net teveel wind voor een korte broek.

Als de oudste van 7 er om zou vragen, zou hij hem wel aan mogen trekken. maar mijn 3-jarige loopt in lange broek en korte mouwen shirt rond.
    Vanochtend op de fiets naar de supermarkt ook nog even een trui aan.

De wind is hier nog wel frisjes als hij aanhaalt..

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    #9 MamaChantal, 15 apr 2015
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Begin vd middag liep dochter in een jurkje met korte mouw en zonder legging.

Maar toen t begon te waaien heeft ze een 3 kwart jumpsuit aangedaan zonder mouwen

Zl heeft dun broekje en shirt km aan

10. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier toch een drie kwart broekje aan gedaan. Het is hier vanaf 1 uur al een graad of 23, echt wel warm dus! Heerlijk aan het genieten saampjes!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Hier vanochtend om 9.00 uur al....echt warm

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha dan wonen er weinig hier vlak aan de kust. Tuin op het zuiden, maar de wind er precies in. In de schaduw is het gewoon fris en met de wind die er staat zelfs met momenten koud. Alleen in de zon zou je met korte mouwen kunnen, maar daar zitten de kinderen niet de hele tijd in dus dunne broek/legging met iets met korte mouwen kan eigenlijk net zo. Jammer.. Houd van echte zomerwarmte, maar moet nog even wachten :D

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hihi de hele dag vraag ik me af wat wijsheid is..
    als de wind er is vind ik het best fris (en laat die wind er nou continu zijn)
    mijn zoon heeft dus zijn normale kleding aan (broek, romper met korte mouw, shirt met lange mouw, en jawel een dun jasje)
    Maar bij foto's van anderen op fb of ig denk ik echt OMG :$ haha

14. susy26

susy26 Niet meer actief

3 kwart broekje bij de jongste met t shirt, en de oudste heeft zn sportoutfit aan van sportdag vandaag..heerlijk hoor.en mama lekker een rok met t shirt. ...

15. KimM1989

KimM1989 Lid

6 jun 2014
    76
    0
    0
    Zeeland
    Ik stelde mij deze vraag ook vandaag... Zoontje is pas 3 maand en ik zag foto's van een vriendin met een dochtertje die 1 week ouder is in een kleedje zonder mouwen in een hele luchte stof... Ik was met ons zoontje even een half uurtje in de tuin geweest maar ik had hem een lang (lichte stof) broekje aangedaan, rompertje met korte mouw, t-shirtje en daarover een lucht truitje met lange mouwen. Er staat hier ook best een windje + we zaten achter een parasolletje dus uit de rechtstreekse zon. Had niet het idee dat hij het te warm had...

16. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier korte broek en shirt met korte mouwen. Hij heeft het snel warm

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb laagjes aangedaan bij m'n dochter, dan kan het aan of uit als het warm of koud is, vanochtend om 8 uur was het nog best fris maar vanmiddag was het goed warm dus het zou zomaar kunnen dat ze d'r legging hebben uitgedaan.

18. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Zoon in Korte broek en shirt korte mouw hij is morgen 14 maand en heeft het snel warm. Hier bijna windstil en warm.
    Oudste van 5 rokje legging en shirt
    Middelste 3 een dunne katoenen broek en shirt

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Het was hier 24 graden dus blote benen hier!

Deel Deze Pagina