Hoi meiden, Vrijdag en zaterdag had ons mannetje, nu 10 maanden oud bijna, koorts. Varieerde van 38 tot 39,8 graden. Hij was daarbij wel heel tierig, at en dronk goed. Oogde ook niet ziek, behalve dan dat hij gloeide. We zijn twee dagen binnen gebleven en rustig aan gedaan, nergens naar toe (zouden naar de dierentuin ) Vandaag is hij koortsvrij. Zou ik vanmiddag met hem naar buiten kunnen? Het is hier redelijk weer. Manlief is nogal terughoudend maar zelf denk ik dat het op zich geen kwaad kan?
Als hij geen koorts meer heeft lijkt het mij geen probleem, helemaal als hij verder ook niet ziek overkomt.
met koorts mag een kindje gewoon naar buiten hoor, is juist erg gezond, alleen vaak als volwassen zijnde heb je de puf niet om even een heerlijk rondje te lopen in de frisse lucht. maar je kindje goed inpakken,en heerlijk in de buggy kan echt geen kwaad.
Dat klopt, je mag met koorts ook gewoon naar buiten hoor. Maar nu hij toch koortsvrij is zou ik het helemaal doen. Kinderen geven heel goed zelf aan of ze zich ziek voelen of niet. Als je kind nog helemaal happy is is er niet veel aan de hand. Met kleine kinderen kun je het zomaar hebben dat ze 's ochtends doodziek zijn en aan het einde van de middag weer kiplekker, dat gaat heel snel.