Ik ben op zoek naar rompers met een kraagje voor pasgeboren meisje...wie weet waar ik dat kan vinden. Het liefst roze en met een lange mouw.... Help!!! Alvast bedankt...
Hoi! Wat bedoel je met kraagje? Hier vind je een hoop mooie rompers, zit vast wat voor je tussen: rompers met lange mouwen Meeste zijn van biologische katoen, lekker zacht.
Merk: Le Petit Bateau. Maten zijn iets anders, maar gaat om aantal centimeters. Ergens tussen 50 en 56 is prima voor pasgeboren prinsesjes.
Petit Bateau heeft ze en die rompers blijven ook erg mooi na het wassen. Voor een maat 50-56 zou je de 1 maand moeten hebben
petit bataue heeft ze pas vanaf 3 maanden...helaas....maar ga wel even bij h&m kijken en het linkje..
https://www.rainbowbabies.nl/ Hier hebben ze ook rompertjes met lange mouw en kraagje, heet een rompolo.
Ik heb diverse roze, met kraagje en lange mouw gekocht bij de petit bateau winkel in Amsterdam (bij de pc hooftstraat). Mt 54 cm bijvoorbeeld en ook nog kleiner mt 48 cm
Idd de petit Bateau winkel heeft zóveel ook in de hele kleine maatjes. Hij zit trouwens in de van Baerlestraat, waar je ook heel goed dichtbij kunt parkeren
Ik heb ze gisteren in Zwolle bij de H&M gezien! Lange mouw, zowel witte als roze, met zo'n schattig rond kraagje!