afvallen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Steel, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hoi,

Onze kleine is nu bijna 8 weken. EN mama zou heel graag weer een beetje haar zwangerschapskilo's kwijtraken. Voor mijn zwangerschap woog ik 70, aan het einde 86. En nu weeg ik nog 77. Ik drink me helemaal suf(water) en snoep nauwelijks. Doe hartstikke mijn best, maar gewicht verliezen ho maar. Herkenbaar? Iemand tips?(sporten doe ik al een beetje..)

Groetjes

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    heel erg herkenbaar!
    ik woog op het einde 103 (was 37 kilo aangekomen)
    nu ruim 5 maanden later weeg ik nog steeds 85 kilo :(
    Ik snoep nouwelijks ga iedere week naar de sportschool maar ook hier wil het er gewoon niet af of 1 of andere manier.

groetjes

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heel herkenbaar!
    Ik woog 60 voor de zwangerschap. Ben 17 kilo aangekomen. Er zijn er 3 af na de bevalling en verder niets. :( Terwijl ik veel stress heb, borstvoeding geef en niet te veel snoep etc.
    Tijd voor sporten heb ik nog niet, hoop dat het er ooit nog afgaat! Ik ben veel te klein om 74 kilo te wegen :(

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Geduld is het sleutelwoord. Nu na een jaar merk ik nog af en toe dat mijn broeken weer losser gaan zitten.
    Hier is het een kwestie van tijd.

5. xxxCorinaxxx

12 jan 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Ik woog voor me zwangerschap 70 kilo en ben in totaal 30 kilo aangekomen op t laastst,die eerste 20 kilo was er al gauw af,binnen 4 weekjes,en ik was niet echt aan t lijnen gewoon eten en geen tussendoortjes en opletten met wat je drinkt,me kanjertje is nu 4,5 maand en weeg nu 79 kilo,ik merk dat het heel langzaam gaat maar wel steeds kleine beetjes,dus ben daar tevreden mee hoop bionnen een half jaartje wel weer op me oude gewicht te zitten.
    Succes.

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Uhm, je kleintje is 8 weken en je lichaam is nog volop aan het ontzwangeren! Geef het even de tijd. Blijf doorgaan zoals je nu bezig bent en ga lekker veel wandelen met die kleine. De ene is zo weer op gewicht en bij sommige blijven er nu eenmaal wat kilo's zitten. Bij mij heeft het ook wel even geduurd, maar eindelijk wordt mijn buik minder en gaan de kilo's er vanaf!

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik was van 62 kg naar 78 kg gegaan. 16 kg dus in totaal aangekomen.
    Het meeste was er in de kraamtijd al vanaf, maar er blijven 2 à 3 rottige kilo's zitten! :mad:
    Van de week wil ik 'n btje op de lijn letten dus geen snoep enzo en veel water drinken, voorheen hielp dat als 'n tierelier, nu kwam ik ervan aan! Eindstand +0,5kg :(

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik was 24 kg aangekomen tijdens de zwangerschap.
    En 23 kg is er alweer vanaf. Doe er eigenlijk niks bijzonders voor. Loop alleen wat vaker buiten met de kinderwagen.
    Nu wil ik er nog 5 kg afhebben, want was voor de zwangerschap al wat te zwaar. Dus hopelijk gaat dat net zo makkelijk.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier wil ik ook nog zeker 2 kilo kwijt (het is niet veel, ik weet het, maar mijn kleren passen nog steeds niet) maar ik heb echt een MEGA honger. Meer meiden die dit herkennen? Ik word gewoon een beetje gek van mezelf. Ik blijf maar eten eten eten. En ondertussen ben ik dus weer een kilo aangekomen dus dat schiet ook niet echt op.

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier al het gewicht al kwijt. was 9 aangekomen en 13 afgevallen na 2 weken !
    dankzij de borstvoeding ging het als een sneltrein.
    ik snoepte nog best veel dus had niet verwacht dat het zo snel ging.

wandel ook elke dag buiten nu met de kleine en zeker sinds ik ben gestopt met de BV.

ik ben het gewicht wel kwijt alleen het figuur nog niet terug :( daar baal ik zo van!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou zeggen, heb nog even geduld. Ik viel ook bijna niks af en ineens na een maand of 3/4 vlogen er zo 8 kilo af. Nu moet ik nog wel wat afvallen maar ik denk dat het te maken heeft met ontzwangeren waardoor je daarna ineens weer een hoop kwijt bent.

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook nog 1 die graag 5 tot 7 kilo wil afvallen..het was mijn voornemen voor 2009 ( niets van gekomen ) morgen gaan we er echt voor! Beginnen maar om alleen maar water te drinken en een stuk minder te snoepen. En me buik heeft denk ik buikspieroefeningen nodig want dat is geen gezicht een behoorlijke vet rol ( bah denk ik als ik in de spiegel kijk ) Meiden veel succes.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meid,

het is erg frustrerend, maar geef het ff de tijd (ik weet dat je dit niet wilt horen maar toch) ik heb er 1 jaar over gedaan om alles kwijt te raken (ik was meer dan 25 kg bijgekomen) maar ondanks dat ik het gewicht kwijt ben heb ik mijn figuur nog niet terug.

Deel Deze Pagina