Geen kramp meer 4+6

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SNB, 19 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    Ik ben op 9/11 erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Nou heb ik vanaf die dag best wat krampen gehad, voornamelijk de dagen rond NOD (13/11). Nu heb ik helemaal geen krampen meer gehad de afgelopen 4 dagen.. is dit raar?? Het enige wat ik merk zijn gevoelige / grotere borsten en puisten op m'n gezicht..
    Ik maak me zorgen en lees op internet veel verschillende dingen.. Ik wil niet gelijk de vk bellen. Iemand hetzelfde gehad en dat alles goed zat?
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja, hier ook! Het is echt heel minimaal. In het begin redelijk wat krampjes maar ik heb ook een paar dagen geen krampjes gehad. Inmiddels wat bandenpijn (harde steek) als ik een onverwachtse beweging maak maar ook niet altijd. En gisteren toch de eerste goede echo gehad. Verder ook veel pukkeltjes en gevoelige borsten. Ik duim voor je dat alles goed zit, maar is echt heel normaal hoor!
     
    Precious03 en SNB vinden dit leuk.
  3. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Oo oké gelukkig dat alles goed is!:) je heb wel vroeg een echo gehad of niet? Ik mag 7 december pas voor de eerste echo.
     
  4. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Ik had hetzelfde rond die periode. Vanaf de innesteling tot ergens in de 4e week krampen, en ineens was dit weg en voelde ik helemaal niks meer, dat gaf mij toen ook zo'n stress. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en zit er een heel gezond jongetje in mijn buik, het zegt dus echt helemaal niks :). Klachten kunnen gewoon wisselend zijn
     
    Precious03, Krv en SNB vinden dit leuk.
  5. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Stelt me wel weer gerust en gefeliciteerd:)
     
    DBoer vindt dit leuk.
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Dat klopt, medische indicatie vanwege 3 x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Je ziet natuurlijk nog niet zoveel op een echo nu maar voor ons genoeg om nu gerustgesteld te zijn dat het op de goede plek zit.
     
  7. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    O wow wat heftig joh.. gelukkig zit het nu op de juiste plek ❤️
     
    Krv vindt dit leuk.
  8. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja hoor dit is heel normaal. Hier nu 9+1 en af en aan krampen. Soms dagen niet, dan weer veel.
     

Deel Deze Pagina