Waarschijnlijk topic 363553637373 over deze vraag. Maar hebben jullie ervaring met vage klachten voor een positieve test? En dan met een positieve afloop. Had een dag of 4 geleden zo wat bruine spiertjes in mijn afscheiding. Heb ik normaal nooit. Sinds de dag erna heel de tijd misselijk, hoofdpijn, draaierig. Alleen als ik iets eet ben ik even minder misselijk. Testen zijn nog allemaal negatief. Het is pas ronde 1, heb uberhaupt geen idee hoe mijn cyclus nu in elkaar zit door pcos want maandenlang geen menstruatie gehad, maar neem nu metformine om mijn eisprong te stimuleren. 3.5 weken geleden mijn menstruatie gehad. En de periode van vermoedelijke eisprong intiem geweest elke 3 dagen ongeveer tot een week erna. Ik heb gewoon niet zoveel geduld het zou top zijn als ze positief gaan worden die testen, maar in ronde 1 al meteen raak lijkt me ook gewoon niet mogelijk ofzo. Normaal gaat er nl nooit iets vlot op gezondheidsvlak bij mij
Misschien heb je wat aan het topic direct onder de jouwe https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/waaraan-merkte-je-voor-nod-dat-je-zwanger-was.726083/
Hoe gaat het nu? Ik vermoed eerder dat je eisprong later was en heeft plaatsgevonden rond het bruin verlies en de klachten die je hebt afkomstig zijn van het progesteron.
Nog altijd misselijk en draaierig wel (en superslechgezind), maar nog steeds negatieve testen dus zal wel niks zijn. En ik moet denk ik ook eens stoppen met elke dag te testen want dat gaat een fortuin kosten anders als het wat lange duurt Ik denk dat ik eerst nu ook een paar maanden inzicht ga moeten krijgen in mijn cyclus zoals hij nu is, dat het allemaal wat gerichter gaat. Door gezondheidsproblemen en littekens in perineale regio lukt het me niet om elke 2 dagen sowieso te proberen dus ontdekken wanneer ongeveer mijn eisprong zal zijn is nu mijn doel. En dan zal je hopelijk ooit eens raak zijn