Hoi meiden, Op 14 april bleek bij de eerste echo sprake te zijn van een missed abortion met +/- 6 weken. Ik kon diezelfde ochtend nog naar de gynaecoloog en ben op 18 april gecuretteerd. Nu ben ik benieuwd wanneer ik mijn menstruatie weer kan verwachten. voorheen had ik rond de 21 - 28 dagen mijn cyclus maar nu zit ik op dag 37 en nog niets te bekennen. Ik weet dat mijn lichaam een best herstelproces heeft door moeten maken maar ik wil zo graag die eerste rode duivels weer zien (wie had dat gedacht, dat je daar naar uit kan kijken haha ). Hoe was jullie cyclus na de curettage/miskraam? En zit er verschil in herstel tussen een natuurlijke miskraam en een clinische (curettage/pillen)? Liefs EvaElisa
ik had na 32 dagen weer een menstruatie. hier kwam ik later achter na 8 weken. ik had die dag alleen bij het afvegen bloed en extreem veel kramp. daar bleef het bij. na 8 weken een gesprek gehad bij de gyn. omdat ik dacht geen menstruatie te hebben gehad. Primolut gekregen en na de kuur ook maar een dag bloedverlies en extreem weinig. week later een kijkoperatie en alles zag er goed uit, behalve mijn baarmoederslijmvlies was extreem weinig. daarom heb ik dus bijna niet gemenstrueerd. houd dit wel goed in de gaten hoor. ik slik nu oestradiol om mijn baarmoederslijmvlies op te bouwen. je lichaam kan enorm van slag zijn na zo'n behandeling. helaas heb ik niet al te goede ervaringen meegemaakt.
Ik snap helemaal niets van mn cyclus. 26 april curettage gehad. 2 weken later bruin bloed verlies gestopt en controle bij de gynn was goed. Er groeide alweer een eitje. Op 21 april dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Maar het is alleen bruin bloed. Volgens assistent gynn mag ik dat niet als menstruatie zien. Dus ik kan dan denk ik nog mn echte ongesteldheid gaan verwachten.....