Hoihoi ik heb de hele nacht al last van buikkrampen niet hevig maar wel zeurderig ben er ook een aantal keer wakker van geworden maar weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken.. ben nu 37.1 weken zwanger en heb teveel vruchtwater ze hebben me gezegd dat ik de 40 weken waarschijnlijk niet zou halen maar dit is misschien wel erg vroeg haha.. ze is trouwens ook al volledig ingedaald al wil dat natuurlijk niks zeggen.. wat moet ik hier nou mee ? Iemand tips
Als je het niet vertrouwt, dan moet je straks de vk ff bellen joh. Het kunnen ook oefenweeen zijn. En die komen meestal als jij zelf rust. Succes nog ff!
Kunnen oeffenweeen zijn en als je ongerust bent zou ik even bellen. Maken ze een ctg en dan zien ze het zo. Succes met de laatste loodjes
Ik denk zelf ook dat het oefenweeen zijn heb die bij de 1e helemaal niet gehad dus is een beetje nieuw voor me maar omdat het ook niet erger word zal dat het wel zijn haha
Een warme douche nemen, of gaan liggen met kruik, trekt het weg dan zijn het voorweeen. Echte weeën verdwijnen dan niet en nemen in hevigheid toe. En het schijnt zo te zijn dat vaak bij een eerste zwangerschap er weinig oefenweeen zijn en bij een 2de wel, ook is je baarmoeder wat gevoeliger met een 2de zwangerschap.