Hallo, Vanmiddag heb ik mijn 2de echo, de termijn echo. Nu was mij de vraag krijg ik deze weer inwendig of uitwendig? Wie weet dit? Liefs, Wonder
Over het algemeen proberen ze het eerst uitwendig, maar volgens mij komen ze dan vrij vaak tot de conclusie dat ze het dan niet zo goed zien en krijg je alsnog een inwendige. Rekening mee houden dus. Succes!
Bij mij op dat termijn uitwendig. Dit is mijn 3e kindje en vanaf week 6 al uitwendige echo's. Bij mn 2e ook vanaf 7 weken Mijn baarmoeder lag/ligt erg hoog voor t termijn.
Bedankt voor jullie antwoorden Ben zo zenuwachtig... 22 okt was ik 7 dagen en 1 dag en het hartje klopte.. en nu hoop ik dat alles mee is gegroeid zoals het hoort! Heb namelijk in Juli een MH gehad dus ik ben zo bang dat ik weer teleurgesteld wordt... maar we gaan gewoon postief denken.. moet zeggen dat ik ook wel een goed gevoel heb en voel me eigen erg zwanger Liefs, Wonder
Met 10 weken zou het uitwendig moeten kunnen hoor, bij mijn 1e kreeg ik met 7,5 wk al een uitwendige waarop alles prima te zien was. Maar het zou kunnen dat ze in het ziekenhuis in het kader van efficiency niet eerst uitwendig willen proberen, dat weet ik niet. Uiteindelijk maakt het niet uit, als het maar goed is, toch?! Succes meid!