Help, wat voel ik?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elk, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Hoi hoi!

Op 19 oktober ben ik gestopt met de pil, de week erna ben ik ongesteld geweest zoals normaal. De dagen erna ging alles prima maar afgelopen zaterdagavond had ik ineens een bloeding. Dit kwam spontaan, was roodachtig en dus niet zoals wanneer je net ongesteld wordt... Diezelfde nacht was deze ook weer weg en heeft dus maar erg kort geduurd. Vanaf dat moment kan ik erg moeilijk naar de wc, of zeg maar gerust niet... (behalve plassen, dat gaat goed). Toch heb ik een erg opgeblazen gevoel in mijn buik en doen mijn onderbuik en lies zeer. Wanneer ik toch probeer om naar de wc te gaan en er druk op mijn buik komt voel ik dat alleen maar meer. Is dit normaal? Heeft dit te maken met het stoppen met de pil of denken jullie er anders over? Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen want ik heb al gezocht via internet maar kan niet echt duidelijkheid krijgen en voor mij is het erg nieuw nog....
    Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes!

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    vroege ei misschien? Probeer eens te klussen als het je lukt..
    Ik had die pijntjes ook en wilde ff niets, bleek achteraf mijn ei te zijn... Overkomt je ook geen tweede keer meer..

3. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het opgeblazen gevoel is gelukkig een heel stuk minder geworden en het naar de wc gaan geen enkel probleem meer. Wel heb ik nog best veel last van mijn onderbuik en mijn lies.. Wat dat is weet ik niet precies. Denk dat het ook te maken heeft met het stoppen met de pil, hormonenhuishouding een beetje in de war denk ik.. Denken jullie niet?
    Tnx in ieder geval!

Groetjes!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja toen ik net gestopt was met de pil had ik dat ook.
    dus denk idd dat je hormonen even opregel moet komen zeg maar

Deel Deze Pagina