Hoi allemaal! ik wens zere tietjes! Hebben jullie dat nou ook? Dat je de tweede helft van je cyclus zo hoopt op symptomen? Wordt er gestoord van! Helaas voel ik nog niet veel... Volgende week zaterdag NOD. Hoelang kan het duren voordat je iets in de gaten krijgt? Kan dat ook nog vlak voor je NOD? groetjes Daan
Hahaha, wat een schitterende titel van het topic Misschien kan je zere tietjes op je verlanglijstje van sinterklaas zetten? haha Maar snap je wel hoor. Je wil zo graag symptomen voelen, logisch!
Ik wens dat ook niet, heb het meestal al... Ik ben ook wel een beetje aan het symptomen-spotten, hoor. Hoort er toch ook bij Waar ik wel last van heb, sinds woensdagochtend zijn vlagen van misselijkheid. Ik ben echt nóóit misselijk (behalve als ik veel gezopen heb, maar dat doe ik natuulijk niet meer), dus dat is wel raar. Tja, af tellen maar, donderdag ga ik testen.
Ojee, wat spannend voor je. Ik heb bijna nooit last van mijn borsten als ik ongi moet worden. Ik hoop dat het snel raak is voor ons! Hou ons op de hoogte.
pff.. ik lach hier dubbel.. en ik dacht wie wenst er nou zere tietjes.. maar die van mij doen zeer, hebben?
Nou ik heb zere tietjes vanaf mijn eisprong en normaal nooit vind het heel spannend Hoop voor iedereen snel zere tietjes haha
tsss Ja ik let er inderdaad wel op. dat lijkt zo'n beetje het ultimatieve teken dat je zwanger bent hè, maar aan de andere kant ben ik dan bang dat ik het mezelf inpraat. het is toch wat..
Ik denk dat als je daadwerkelijk zwanger bent je dan later veel symptomen wel herkend, tenminste ik had het wel er viel ineens alles op zijn plek... En ik let op dingen die ik normaal niet heb en kan symptomen nu herkennen door de vorige zwangerschap... Maar het inpraten tja soms heb ik dat weleens met het misselijkheids gevoel ik kan mezelf letterlijk misselijk laten voelen dus dat neem ik ook absoluut niet als symptoom.
Ik wens uberhaupt tietjes..heb niet vooraan gestaan zeg maar hahahahaha maar begrijp je gevoel wel hoor! Spannend allemaal!
zere tieten hoef je niet te hebben hoor als je zwanger bent ik kreeg het pas een paar dagen na nod en zere tieten voor die tijd kunnen ook duiden op ongi worden
zere tietjes heb ik meestal na mijn ei dus daar let ik niet zo op let meer op andere dingetjes die ik normaal niet heb..maar alsik geen zere tietjes heb denk ik da het raak is maar nu helaas wel weer zere tietjes. liefs brit
Nou hier helaas ook last van zere tietjes, maar dat heb ik altijd van een week ongeveer voor mijn eisprong totdat ik ongi ben, dus dat wil hier helaas niets zeggen
whahahahahhaaa LOL.... maar ja @ de rest: ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in symtonen enzo... ben namelijk nooit in mijn leven snel misselijk...en ineens sinds we "actief" aan het klussen zijn heb ik er ineens wel steeds last van... maar ja ik moet eerlijk zeggen dat het deze keer wel erg is geworden het is namelijk als ik de koelkast opentrek dat door alle geurtjes ik gewoon gelijk overgeef bweeeh....zulk soort rare dingen heb ik nog nooit gehad stiekem misschien toch een beetje hopen dan.... en ja wie weet...had hem twee weken geleden twee hele maanden niet gezien, dus misschien dat het nu gelijk raak is?
hier gelukkig ook geen last..hehe..wel grappig! Maar idd...meestal ik er last van heb dan komt de rode duivel eraan....en die laat nu nog niets horen....! hehe....dat word duimen!
tja ik test liever niet tot ik echt zeker weet dat ik heel erg overtijd ben, aangezien ik nogal onregelmatig ben...het kan bij mij soms zelfs een maand overslaan dus en ik wil niet onnodig teleurgesteld worden.... haha trouwens was iets grappigs gister! mijn mannetje zei zo: heb je niet iets te vertellen? ik zeg zo huh? blijkt dat hij vermoed dat ik zwanger ben...en hij denkt ook dat ik het al weet maar hem nog niks vertel...haha! maar geloof me als ik erachter kom, dan zou ik het bijna over de telfoon zeggen, gewoon omdat ik niet kan wachten tot hij er is! haha! maar ik zal me wel proberen in te houden hoor maar....ik hoop dat hij gelijk heeft, hij voelt soms zulke dingen dus hooooop
ik wens zere tietjes, foeilelijke aders op mn tietjes, harde tietjes, lelijke donker bruine grote tepels op mn tietjes, zucht.......... maar ik merk niets dus ga er maar weer niet van uit deze maand