Onzeker van temp kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Julyn, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    #1 Julyn, 13 feb 2016
    Laatst bewerkt: 13 feb 2016
    Dag meiden,

Eigenlijk weet ik niet zo goed waarom ik het hier plaats, omdat het opzich wel duidelijk is, maar toch hoop ik dat iemand mij een beetje kan oppeppen of geruststellen.

27 december een MK gehad. Naar 28 dagen weer ongesteld. Helaas deze cyclus geen ei kunnen vinden. Naja dacht ik, kan gebeuren mn lijf is nog van slag. Vol goede moed gingen we de tweede ronde in.

Inniddels ben ik op CD21 aanbeland en heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Ik maak me nu wel een beetje zorgen. Ook nog geen positieve ovu test gehad. Nou ben ik ook niet zo handig in op het zelfde tijdstip testen.

Ik ken de regels van tempen, rectaal, iedere ochtend voor opstaan, altijd zelfde tijdstip. En dat doe ik dan ook braaf. Maar mijn kaartje blijft een ramp.

Zou zeggen kijk zelf maar. Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Is het toen als nog goed gekomen? Maakt me zo onzeker!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      10
  2. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Ohja de hoge temp aan het begin komt door ziek zijn. 2 dagen flink overgegeven.

3. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik zou in elk geval je hoge temp op discarded zet, anders vertekent het je kaartje zo. Als je via temp en ovutesten nog geen eisprong hebt gevonden, dan denk ik dat deze er nog aan komt. Ik had deze maand ook pas op dag 25/26 mijn ovulatie.

4. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Thnx voor de tip. Oke dus het kan nog steeds... dat ik een eisprong ga krijgen.
    Dacht dat ik deze ronde wel als eiloos zou kunnen zien.
    Pffff nog maar even door testen dus (dan mag ik nog wel wat lesjes aanschaffen) gaan heel wat door heen op deze manier!:$ (alles voor het goeie doel :))

Maar dat mijn temp laag is, is opzicht wel een goed tekenen toch?
    Ik ben er ook zeker van dat er geen HCG meer in mn urine zit, ook was op de controle echo een week later meteen weer "schoon".

5. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik heb zelf cyclussen van rond de 45 dagen (ook na miskramen) en dus pas rond dag 30 een eisprong. Mogelijk heb jij ook lange cyclussen zo na je miskraam? Veel succes!

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Na een miskraam kan je cyclus een tijdje van slag zijn. Het is dus niet gek dat je nog geen eisprong hebt gehad, deze kan goed nog komen. Succes!

7. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.. Hmmm geduld.. Wou dat ik er wat meer van had nu! Maar hoe kan het dan dat ik mn vorige cyclus ook geen ei heb gehad? Daardoor ben ik bang dat ik em nu ook niet krijg...

8. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Jaa vandaag op CD 28 eindelijk een positieve ovu test!!
    Mijn cyclus is dus erg lang geworden... vorige maand na de MK gewoon 28 dagen nu deze ronde minimaal 42 dagen! Maakt een lange cijhles wat uit? Of heeft dit verder geen invloed op vruchtbaarheid?

9. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een positieve ovulatietest hebt, dan ben je nu dus in je vruchtbare periode toch ?Hopelijk springt je ei dan ook binnen 48 uur :) Dat zul je wel merken als je temperatuur gaat stijgen en hoog blijft :)

10. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben de vorige twee cyclussen goed ziek geweest, ook koorts gehad. Eisprong pas op dag 21/22. Ongesteld op dag 30/31. Nu gelukkig eens niet ziek en eisprong waarschijnlijk op dag 14. Heb het idee dat door het ziek zijn mijn eisprong een week is opgeschoven. Wellicht is dit ook bij jou het geval?

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Een eisprong is een eisprong, of je die nu op dag 30 of dag 14 hebt, op dat moment ben je vruchtbaar. Je lijf is gewoon nog van slag door de MK denk ik. Lekker genieten dit weekend en hopelijk is het raak deze ronde.

12. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Dankjewel voor de reacties weer.. Wel bijzonder. Mn temp is de afgelopen 2 dagen wel weer iets gestegen maar nog steeds niet hoog genoeg lijkt me voor een eisprong??

Had 20 feb positieve ovu test.. 21 feb niet meer!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      3
  13. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Hoooo beetje gekke foto.. Hierbij volledige kaartje:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      5
  14. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dan had je vandaag wel een stijgende temp gehad moeten hebben... Of in ieder geval morgen. Anders is je ei niet gesprongen.

15. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    #15 Julyn, 22 feb 2016
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
    Hmmn hoop het zo! Heb vanmorgen nog wel een ovu test gedaan maar die was weer negatief. Gister had ik nog wel een flink duidelijke streep.. Wel al ietsje pietsje lichter dan eergister. He bah blijft nu ook zo spannend...wil me er niet meer druk om maken.. Maat nu blijft het toch een beetje aan me knagen...

16. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Jaa tempratuur is vanmorgen gestegen hoor :D
    Nu duimen dat ie hoog blijft!!!!

17. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630